twitter

Hari ni hari ketiga...kami dah nak bergerak ke Johor utk meraikan hari bahagia member kami...pagi2 buta lg kami dah bangun sbb nk kena gerak awal...jauh jugak perjalanan nk ke rumah member tu...felda maokil, labis...segamat johor...seyes mmg jauh...huhuhu...


Illustrasi utk member abam tu...saja syok2...bkn selalu dpt mcm ni...hehehehe...



Picture terakhir sebelum meninggalkan homestay...mmg geng abam giler bergambar...yg penting sporting...hahahaha...


Otw ke segamat...sorg lg member abam naik kete sendiri sbb lepas wedding ni dia terus balik JB kami pulak akan naik ke utara...



Selepas menempuh perjalanan yg cukup jauh...seyes mmg jauh...akhirnya kami sampai dgn selamat...kebetulan pulak time ni hujan renyai2...mmg mencabar kewibawaan kami betul...hahahaha...



Elok sampai ja, kami dijemput oleh pengantin...mmg layanan VVIP la kami mintak...hahahaha...kami terus makan & bergambar dulu... 



Sementara nk tunggu pengantin perempuan bersiap bagai, kami bersembang dulu dgn member kami tu...mcm biasa la kalau dh jumpa mcm2 citer keluar...semua throwback...gelak sakan tak ingat dunia




Masanya dah sampai...segak bergaya berwarna biru tema pasangan pengantin...haisshhhh...sedih pulak tengok...bukan sedih sbb sedih tapi sedih sbb member kami ni dh tamatkan zaman bujangnya, kami pulak belum...hahahah...doa2kan utk abam lepas ni...heheheh...



Selamat Pengantin Baru sahabat kami, Helmi & Maizatul...semoga bahagia kekal abadi hingga ke jannah..doa2kan kami pulak lepas ni...Insha Allah akan ada jemputan lepas ni...hehehehe...

Tamat sudah percutian Bujang Getaway selama 3 hari 2 malam...memang seronok sesekali bereunion...lepas rasa rindu jugak nk jumpa selepas kira2 8,9 tahun tak jumpa...harap2 lepas ni akan ada reunion2 lain menyusul pulak...abam harap persahabatan ini akan kekal sampai bila2...amin...








30 December 2017 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment