twitter


Assalamualaikum semua...setiap tahun pada tarikh yg sama aku akan update hal yg sama iaitu hari lahir aku...pada org lain mungkin perkara biasa tapi bg aku tarikh keramat ni sgt special...tepat 1 Mac 2017 aku masih lg bernafas di atas muka bumi ini...syukur Alhamdulillah kerana masih di pinjamkan nyawa oleh Yang Maha Esa...selama hidup itulah macam2 dugaan aku telah lalui...bukan sikit tapi terlalu banyak...semuanya aku tempuhi dgn tabah & sabar...kalau org lain berada di tempat aku, sure mereka akan give up seperti mana aku pernah menyerah kalah satu ketika dulu...kehidupan aku mungkin dikelilingi oleh ahli keluarga & kawan2 yg byk memberi sokong moral tapi adakalanya sokongan tu tidak membuatkan aku bertambah kuat sebaliknya lemah & terus lemah hingga akhirnya aku redha...kalau nk ikutkan kronologi hidup, aku ni bukan siapa2, bukan org pandai, tak kaya, tak berjaya mcm org lain tapi aku tetap teruskan hidup aku...aku belajar utk jadi pandai, aku cuba utk senangkan hidup aku, aku berusaha utk berjaya mcm org lain...tapi adakalanya apa yg kita dapat tak seperti apa yg kita rancang...mungkin ini takdir-Nya utk aku...aku terima walaupun hati aku selalu menangis...hingga ke hari ini aku masih terus berusaha & berharap suatu hari nanti semua perancangan aku menjadi realiti...tidak ada apa yg aku mahukan sempena hari kelahiran aku ini melainkan kesihatan yg baik, rezeki yg murah, dipanjangkan usia, tak menyusahkan siapa2, berperangai elok...hahaha...& semua yg baik2 saja...dikesempatan ini aku juga nak mengucapkan ribuan terima kasih pada yg telah wish & mendoakan aku pada hari ni...maaf sebab tak dpt nak sebut nama 1 per 1...terlalu ramai...apa2 pun terima kasih byk2, semoga kita semua terus dilindungi oleh Allah swt...akhir kata dari aku.....

Happy Birthday Saif....!!!!!!


01 March 2017 | 1 KoMeN |

1 KoMeN:

  1. anajingga
    Mar 1, 2017, 9:18:00 PM

    Sanah Helwa Saif :)

Post a Comment