twitter

Psssttttttt....!!!...abam nak share sikit berita gembira ni...excited sgt abam...hahahahaha
Abam selected Top 100 Runway Model Search 2016...
Yeaaayyyyyyyy..!!!!!...top 100...finally one step closer....lets make dream become a reality...
Tak percaya..???...
Ini bukan cobaan tapi betul-betul...!!!!
Abam terpilih top 100.....
Masih tak percaya jom baca email yg abam dapat ni...hehehehe...


Hahhhh...pecaya tak sekarang..???...
Top 100 dari beribu yg hantar penyertaan...tak sangka abam terpilih sampai tahap ni...memang abam tunggu je peluang ni...& hari ni dah terbukti...yeaayyyy...!!!!..
Wanna be on top..???..na..na..na...na...
You want be on top..??..na..na..na..na...

**1 je abam mintak doakan yg terbaik utk abam...

** lg 1 abam nak pesan kat org2 di luar sana...tak kira sapa diri anda, jika ada usaha anda pasti akan berjaya...jadikan hinaan, kutukan ejekan dr org2 sekeliling sbg pembakar semangat utk berjaya...buktikan yg anda boleh...lambat @ cepat kejayaan tu terpulang kpd takdir...yg penting usaha...chaiyok..!!!..
25 September 2016 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment