twitter

Assalamualaikum semua...bertemu lg di entry baru...lama aku tak update blog...semua sebab aku kepenatan dgn urusan hidup aku...org nampak aku mcm relax je tapi hakikatnyer aku kepenatan yg amat sgt...bila otak & badan aku keletihan yg amat, mood utk menaip memang hilang tah ke mana...jadinyer tertangguh la hajat utk update blog aku ni...huhuhuhu...
Sabtu lepas bertarikh 21 May 2016 menjadi moment indah apabila group kami kembali berkumpul selepas kali terakhir berkumpul bersama2 pada tahun 2013...idea ni timbul selepas menonton AADC2 & aku usulkan pd semua...alhamdulillah semua setuju...bukan senang nk kumpulkan semuanyer...masing2 ada komitment sendiri...



Seawal 2 minggu kami dh mula merancang semuanya...biasa la nk berkumpul dgn 7 org budak gila2 bkn senang...semua ada perangai sendiri...aku as a leader utk mini reunion ni kena la memainkan peranan...1 thing first aku kena decide tempat utk reunion...tempat pertama yg terlintas kat otak aku ialah taman tasik taiping...tu la tempat paling perfect aku rasa utk kami semua berkumpul memandangkan ada yg dah ada anak so taman tasik taiping la tempat paling tepat...



Selama seminggu jugak la kami bertekak sakan utk arrange reunion ni...tak gadoh memang tak sah group kami ni...semuanya biadap...hahahaha...dh nama pn GBB (Geng Budak Biadap)...isu paling complicated sgt ialah menu & pool car...ayooooooo...pening kepala aku nk handle dorang ni...tapi aku percaya biadap mcmna pn kami ni tapi kami tetap sehati sejiwa...hahahaha....



Pagi sabtu jam 9 pagi kami semua gerak berkonvoi dr Ipoh...hanya sorang saja teman yg akan tunggu di sana sebab rumah dia berdekatan dgn taman tasik...kebetulan pulak pagi tu hujan selebat2 alam turun sepanjang perjalanan kami...hhhmmmm...dlm hati aku berharap sgt hujan akan berhenti bila kami sampai di taiping...kalau hujan berterusan mcmna nk picnic ni...huhuhuu...



Sedang elok kami sampai kat taman, hujan berhenti tapi cuaca masih mendung...risau akan hujan semula kami memilih pondok utk berkelah...apa lg nk tunggu masing2 bawak keluar bekal yg di bawa...semua kelaparan...hahahaha...sambil makan sambil menyembang...tak gelak tak sah...time ni la terungkit terungkap semua kenangan lama...masing2 tak mahu mengalah...hahahaha...seronok giler sesekali dpt berkumpul mcm ni...



Selain meraikan perjumpaan GBB kami jugak buat suprise kat sorg member ni yg kebetulan bakal menyambut birthday selang beberapa hari lagi...lepas kena kutuk kaw2 baru la kami buat kejutan utk dia...tu kalau kata kami tak sayang dia tak tau la...hahahaha...
Lebih kurang pukul 3 lebih kami semua gerak balik...rasa happy sgt dpt jumpa bergelak ketawa dgn mereka semua...hilang rasa penat, masalah & keserabutan otak aku...memang ini yg aku nak kan...rehat & berlibur bersama2 teman...aku harap moment ini akan berulang lagi selepas ni...


Bukan senang utk kekalkan hubungan persahabatan ni...ada di antara kami dh berkawan sejak 24 tahun yg lalu...bayangkan kami saling mengenali sejak dari darjah 1 hingga la ke hari ni...segala mcm episod hidup kami dh lalui & kongsi bersama2...susah senang kami tetap bersama...diri antara kami hanya kami saja yg mengenali...mana nak cari kawan mcm ni..???...kami berharap hubungan ni akan kekal utk selama2nya...hingga ke jannah...Insha Allah...
Sayang GBB selamanya...!!!!!...GBB Frenz Forever...!!!






28 May 2016 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment