twitter

4 tahun sekali mesti sambut birthday lewat sehari...selalu slpas 28Feb tepat jam 12.01am blh celebrate dh tp tahun ni kene bg laluan kat org yg lahir pd 29Feb...hehehe...
ok la malas nk taip berjela2 sbb ayat mesti sama...klise sgt...cuma nk berterima kasih kat semua yg wish kat fb/ig/wsap..pd yg msg/call...yg jauh/dekat...yg dh lama tak jumpa tp masih ingat kat aku...yg nyanyikn lagu birthday...yg belikan kek...yg belanja makan...tq so much...semoga anda semua dirahmati & dilindungi Allah selalu...
anda semua tetap dlm ingatan sy...muaciked...hahahaha...


01 March 2016 | 3 KoMeN |

3 KoMeN:

  1. Sheila Adziz
    Mar 12, 2016, 8:07:00 PM

    selamat hari lahir yg lepas,,, 4 thn sekali berbaloi dgn ingatan kengkawan. semoga dirahmati diberkati. 4 thun akan dtg sambut dgn fmly anak2 yer...

  1. Saif Haqiem
    Mar 12, 2016, 9:58:00 PM

    Sheila Adziz - ooppsss....org tersilap tafsir entry aku ni...pembetulan tarikh lahir aku 1 Mac bkn 29 Feb...cuma aku tulis kat situ setiap tahun aku akan sambut selepas tarikh 28 Feb tapi tahun ni aku kene tunggu lewat sehari sbb bulan Feb tahun ni ada 29 hari...anyway terima kasih kak utk wish birthday...tq jugak sbb sudi singgah blog sy ni...

  1. Azwan Abdullah
    Jun 21, 2016, 3:39:00 PM

    Abang.. ni wan. Wan dah hilang num abanh. Harap abang dapat contact wan balik. Tq. Wan penang

Post a Comment