twitter

Ni lg 1 ceriter aku...weeding ex-officemate aku si tinggi galah ni, Sarah & pasangan dia...dh la bagitau last minit, buatnyer malam hari...aku dh register utk marathon kat kl...jenuh jugak aku fikir nk buat pilihan...nak dtg majlis ke nk berlari...aduyaiiiii....
lastnyer aku decide hadir ke majlis Sarah...aku bukan apa, mengenangkan dia ni rakan office rasanyer mcm tak syok pulak tak dtg...lgpun dia siap post card kawen ke rumah aku..nampak sgt kesungguhan dia menjemput aku dtg ke majlis besar dia...aku pun korbankan medal & fees marathon aku demi semangat setia kawan aku...bkn tu saja, aku sanggup stay hotel 1 nite sbb confirm2 majlis habis lambat...aku bukn boleh drive malam2 buta...



Tema kuning di raja..sgt menyerlah malam tu...1st time aku dtg wedding melayu di malam hari...majlis di adakan di Seri Impiana inn Kulim (Garden)...konsep ala2 majlis dlm taman gitu...not bad...ramai jugak tetami yg dtg tapi majority dr kalangan staf...dah jadi mcm majlis reunion pulak utk kami...lepas jugak rindu aku jumpa teman2 lama...



Buat Sarah & Hanafi, selamat pengantin baru..semoga bahagia abadi hingga ke akhir hayat...semoga dikurniakan anak2 yg soleh & solehah...hidup gembira selalu...Amin...

Ya Allah Tuhan Ku
Limpahkanlah rahmat ke atas pasangan ini
Jadikanlah rumahtangga mereka bahagia dalam ketaatan terhadapMu
Kurniakanlah kepada mereka zuriat yang soleh dan solehah
Sempurnakanlah agama mereka dengan berkati ikatan ini
Payungilah kami semua di bawah lembayung redhaMu di dunia dan di akhirat
Amin Ya Rabbal Alamin


22 November 2015 | 2 KoMeN |

2 KoMeN:

  1. zuhdi sanusi
    Nov 26, 2015, 12:27:00 PM

    amin., semoga berbhgia buat mereka
    haha., ko marathon lain kali jer bro., majlis kwn ko tu mgkin xder lain kali dah kan., lg pun time mjlis cmni la kita dpt jumpa smula kwan yg dah lama tak jumpa.,

  1. Saif HaQiem
    Dec 1, 2015, 8:37:00 PM

    Zuhdi Sanusi- betol tu bro..ikatan ukhwah yg terjalin tu lbh pnting dr larian smata2...

Post a Comment