twitter

Wahhh gempaq je...Princess Elsa bergambar dgn aku..hahahaha..tu la perangai si kecik ni..berangan nk jadi Princess Elsa...memang hebat penangan filem Frozen xpcially kanak2...semua nk jd mcm Elsa...baik baju, kasut, beg sampai la ke rambut nk sama mcm Elsa...kadang2 rasa kelakar pn ada...zaman kanak2 penuh dgn fantasi...sama je dgn aku dulu...dh nama pn budak2 apa lg yg nk difikirkan melainkan berangan...bukan tahu pn yg realitinya mcm langit dgn bumi...hahahaha
hari ni aku cuti, time ni la si kecik nk kacau pn..maklum la main sorang2 tak ada geng...aku la penemannya...tengok je la aksi Princess Elsa ni, spontan je...pantang nampak camera...mcm2 mimik muka ada...sekali-sekala mcm ni seronok jugak...bukan selalu boleh melayan si kecik ni...
















ni la aksi kami berdua depan camera...nak kata candid pn bukan tp yg pasti mmg spontan dr si kecik tu...aku ikut je la...hahahaha...
orite, cukup setakat kali ni...next time aku update lg...masa utk merehatkan otak...holidayyy....!!!!!!..yeayyyy...!!!!!
08 September 2015 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment