twitter

Dari Allah kita datang, kepada Allah juga kita kembali...
Al-fatihah buat sahabat, Allahyarhamah NorHidayah Bt Norizan yg kembali ke rahmahtullah pada pagi semalam - 25/09/2015 - 10 Zulhijjah - Jumaat...
semoga Allah swt merahmati & menempatkan arwah di kalangan org2 yg beriman...damai lah di sana...
Takziah kpd semua ahli keluarga Allahyarhamah...semoga tabah & dipermudahkan semua urusan...


- PICTURE DELETED -
#terima kasih pada yg menegur


sayu, sebak bila aku mendapat berita mengejut ni...baru je semalam aku baca status fb & ig arwah...arwah sgt gembira dgn husband & anaknya...tak sangka pagi ni arwah pergi buat selama-lamanya...memang tergamam sekejap..jantung aku berdegup kencang...macam tak percaya...sorg lagi sahabat aku telah tiada...dlm usia yg cukup muda arwah pergi meninggalkan keluarga & sahabat-handai...


- PICTURE DELETED -
#terima kasih pada yg menegur


sepanjang mengenali arwah, peribadi arwah sgt baik, happy go lucky & kelakar...jarang melihat arwah bermasam muka ketika bekerja...senang bekerja dgn arwah...tak pernah dengar arwah merungut apabila di minta pertolongan...semua yg pernah bekerja  dgn arwah akan setuju dgn kenyataan aku ni... arwah sorg yg sgt baik...
teringat dulu kami masuk kerja pd bulan yg sama cuma beza seminggu...sama2 zero knowledge ttg kerja...kami sama2 duduk promote AHB...sama2 belajar ttg dunia kerja kami yg baru...byk aktiviti yg kami terlibat sama...explore race, boling, dinner...kadang2 kami beramai2 keluar tgok wayang bersama...seingat aku kali terakhir kami tengok wayang cerita ombak rindu bersama2 dgn arwah, kak mis & kak watie...
walaupun status arwah hanya pekerja kontrak tapi arwah sgt cekal &  kuat semangat bertahan hinggalah arwah diserap masuk sbgai pekerja tetap selepas 4 tahun berjuang...walaupun ditansfer ke tempat keje baru, arwah tak pernah melupakan rakan2 lama...bila ada masa, arwah pasti akan brtanya khabar...begitu la sifat arwah yg sgt disenangi ramai...
selepas berkahwen kehidupan arwah tersangat bahagia tambah pulak dgn kehadiran anak perempuan berusia 5bulan yg cukup comel...tapi kini arwah pergi buat selamanya...baby Dhia hilang kasih sayang mummy...& kami semua kehilangan sorg sahabat...cukup sedih & payah utk kami terima kenyataan bahawa arwah telah pergi buat selama2nya...


inilah status terakhir arwah yg sempat diupdate di FB & IG...sehari sebelum pemergian arwah...lihat pada caption arwah...seolah2 arwah sudah mengetahui umurnya tak panjang...status ni la yg meruntun hati kami semua....huhuhuhhu...


- PICTURE DELETED -
#terima kasih pada yg menegur


Al-fatihah...
NorHidayah Bt Norizan 
22/07/1986 - 25/09/2015
Semoga tenang di sana & ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...
Kami di sini sentiasa mendoakan NorHidayah...
Kenangan bersama2 tetap tersemat rapi di dalam ingatan...

26 September 2015 | 3 KoMeN |

3 KoMeN:

  1. anajingga
    Sep 27, 2015, 4:25:00 PM

    Al Fatihah dan salam takziah buat keluarga allahyarhamah.

  1. yuri za
    Feb 10, 2016, 4:40:00 PM

    Takziah sye ucapkan.. But.. It's better padam gambar arwah yg auratnya masih terdedah tu.. Lengankan aurat... Kesian arwah terseksa kat kubur tu nnti.. Maaf tegur.

  1. yuri za
    Feb 10, 2016, 4:41:00 PM

    Takziah sye ucapkan.. But.. It's better padam gambar arwah yg auratnya masih terdedah tu.. Lengankan aurat... Kesian arwah terseksa kat kubur tu nnti.. Maaf tegur.

Post a Comment