twitter

Sukar utk aku luahkan perasaan aku dgn kata2..bukan senang utk melepaskan apa yg telah sebati & serasi dgn diri kita...terlalu berat hati aku...susah utk aku buat keputusan ini tapi keadaan semasa yg memaksa aku utk berbuat demikian...hari terakhir di perantauan adalah hari yg amat sedih bg aku...
5 tahun bekerja di Penang, aku dh menganggap pulau mutiara tu sbg rumah transit kedua aku & rakan2 sekerja adalah family kedua aku...kami sgt close...dari 1st day aku menjejakkan kaki di sana hingga la 15/05/2015, mereka la yg menjaga, memujuk & memanjakan aku...terasa hubungan itu terlalu erat & akrab...mereka ada ketika aku senang & susah...ketika aku sihat & sakit...ketika aku gembira & sedih...pendek kata sekeliling aku ada org2 yg memerhati serta melindungi aku...aku bersyukur kerana dikurniakan kawan kerja, pegawai sahabat, kakak serta abang seperti mereka semua...banyak jasa mereka yg mungkin aku tak mampu nak balas...
sedih & sayu...hanya itu saja yg mampu menggambarkan keadaan diri aku ketika berpisah dgn mereka semua...bohong kalau aku katakan aku tak menangis...mungkin bukan di depan mereka tapi dlm hati hanya Tuhan saja yg tahu betapa sedihnyer aku...
walaupun terpisah jauh namun kenangan bersama2 mereka tetap tersemat rapi di ingatan...mereka la yg paling ohsem yg pernah aku kenal...terima kasih utk tunjuk ajar & nasihat yg diberikan kpd aku tanpa jemu...terima kasih banyak2...aku tak akan lupakannya...



















There's no one like u in history...The path of friendship leaves a trail of many blessings...Loves see all, forgives all & remember all...Your absence makes my heart grow fonder...Love Danby, TDD, Perda...
22 May 2015 | 1 KoMeN |

1 KoMeN:

  1. Ahlam Miera Shafie
    May 23, 2015, 11:41:00 PM

    singgah sini...

Post a Comment