twitter

Tanggal 8 February lepas ialah birthday 'sayang' aku yg ke-55...kebetulan minggu tu aku balik ke kampung...aku pun buat suprise dgn kek..tu je yg mampu aku berikan...sambut anak beranak je...tak ada upacara besar-besaran...tak mau taip banyak2 la...biar picture pulak berbicara...hahahahaha...








buat 'sayang' aku...
selamat ulang tahun kelahiran...
semoga mak dipanjangkan umur...
diberikan kesihatan yg baik...
dimurahkan rezeki selalu...
awet muda terus...
orang sayang mak sangat2...muahhhh...muahhhh...

Btw, blog aku jugak menginjak tahun keenam pada tarikh yg sama...taniah buat diri sendiri...6 tahun bertahan blog aku ni walaupun on off entry...harap2 akan terus kekal blog ni...Insha Allah...
terima kasih pd yg sudi follow, yg singgah baca, yg singgah sekejap...tq so much...anda semua kesayangan aku...hehehehe...
16 February 2015 | 2 KoMeN |

2 KoMeN:

  1. Encik Suami
    Feb 17, 2015, 10:00:00 AM

    Assalamualaikum

    so suwet this moment kan.yelah..meraikan besday org yg tersayang.semoga sayang awak dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,dikurniakan kesihatan yang baik serta happy selalu.

  1. Saif HaQiem
    Feb 20, 2015, 11:19:00 AM

    Encik Suami - on be half my sayang...terima kasih byk2...semoga awk & family dirahmati serta dilindungi Allah swt swt selalu...amin...

Post a Comment