twitter

Assalamualaikum...aku kembali mengupdate blog aku ni...kali ni aku update sikit aktiviti hujung minggu aku yg lepas...
kalau ikutkan hari yg sama kawasan yg sama ada 2 perkahwinan & 1 majlis pertunangan yg aku perlu hadiri...tapi aku memilih utk menghadirikan diri ke majlis perkahwinan 2 org sahabat sekolah...manakala utk majlis pertunangan aku wakilkan keluarga aku utk memeriahkannya...
dalam pukul 11.00 pagi aku gerak ke rumah bff aku, Xiera...aku & Mieza lepak kejap kat rumah dia sementara menunggu sorg lg teman, Khaer yg kebetulan bekerja pd hari tersebut...sengal betol dia tu...dah tau best friend kawen boleh pulak dia ambik OT...boleh dia kata lupa tarikh wedding...ishhh...kecik besar je aku tengok dia...hahahaha...
dalam pukul 12 tengahari, kami gerak ke rumah Khaer...sementara tunggu  dia sampai, kami sembang2 kosong dgn family dia...macam biasa la, kenal lama berlabun sakan ler....hehehehe...kebetulan pulak hujan dr pagi, lagi lambat la sahabat yg sorg ni sampai...
sedang elok hujan berhenti, member sorg tu pun sampai...tukar2 baju, terus gerak ke rumah pengantin...dekat je, jalan kaki pun sampai...heheheehe...
sampai kat rumah pengantin, org semakin ramai...sempat la berjumpa dgn kakak kembar kpd pengantin...belum sempat nk duduk, dia suruh kami berjumpa dgn pengantin dulu...so kami decide masuk dulu dlm rumah berjumpa dgn pengantin...


sempat la jugak bergambar kenang-kenangan dgn pengantin...ni la dia kawan sekolah kami...Juleda...curlass ko Eda...naik pelamin dh...berseri2 muka...maklum la aura raja sehari...lepas ni kembarnya pulak...hahaha..
selesai sesi bergambar, kami terus ke meja makan...agak rushing jugak sebab kami perlu ke majlis lagi 1...masa tengah makan, pengantin lelaki pun sampai...sempat jugak la tengok suami member kami ni...sepadan bagai pinang di cincang halus...heheheehe...
apa2 pun aku ucapkan selamat pengantin baru...semoga kekal bahagia ke jannah & dikurniakan anak2 yg soleh serta solehah...amin...


#turnakulepasni#doakanlah#taksabarnyer

Dari setinggi & seluas kasih sayang -Mu, Kau limpahkan rahmat juga keampunan-Mu kepada pengantin suami isteri..
Berkatilah majlis yg diadakan dengan keberkatan dari permulaan hingga pengakhirannya...
Sesungguhnya pertemuan ini adalah dengan izin-Mu, kurniakanlah keduanya ketenangan, kebahagiaan & jiwa yg tabah menghadapi setiap dugaan-Mu...
Mudah-mudahan perkongsian hidup yg dibina berkekalan hingga ke akhir usia & kurniakanlah kepada mereka zuriat yg soleh & solehah...
Dengan taufik & hidayah-Mu beruntunglah keduanya dalam kehidupan di dunia lebih-lebih lagi di akhirat...
Amin Ya Rabbal Alamin...
29 December 2014 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment