twitter

Assalamualaikum semua...lama aku tinggalkan blog aku ni...kesibukan diri memaksa aku melupakan seketika aktiviti mengupdate blog ni...macam2 hal yg berlaku...memang pening kepala aku...risau aku botak kepala ni...rambut asyik gugur je...hilang cute seyhhhh...hahahahaha...
ok la tanpa membuang masa utk merepek2 yg bukan2, aku nak update sikit aktiviti aku minggu lepas...11 may 2014, kebetulan minggu lepas aku balik ke kampung aku...(tenang jiwa aku...mcm ladang lavendar...hahahaha)..kebetulan jugak la nenek & makcik serta family dia ada di rumah, aku pun plan la utk menyambut hari ibu utk mereka bertiga...aku membeli sebiji kek serta order domino's pizza...mungkin tak semewah mana, aku harap itu sudah cukup utk menggembirakan hati mereka bertiga...acara memotong kek kami adakan sebelah malam...alhamdulillah semuanya kenyang...
khas buat emak tersayang Faridah Jalil 
sedari besar 2 jari tapak kaki ini, aku dibesarkan dgn titisan2 susu mak, didodoi buaian, aku dibasah mandi, dibelai pujuk, aku disuap makan, aku dirawat sakit & mendidik hingga kini..kasih sayang mak tak pernah berkurangan...terima kasih utk segalanya mak...jasa & budi mak tak pernah aku lupa...saya sayang mak selamanya...semoga mak diberikan kesihatan yg baik, di panjangkan umur, murah rezeki selalu & dilindungi Allah sentiasa...u r da best mak...selamat hari ibu..hari2 hari ibu...peluk cium dari saya muah..muah..muah...
buat nenek, terima kasih kerana menjadi ibu terbaik buat mak saya...untuk makcik, semoga berjaya menjadi umi yg terbaik utk anak2...selamat hari ibu buat kalian berdua...
tak lupa juga buat ibu2 di luar sana selamat menyambut hari ibu...harap semuanya gembira & bahagia...

special for 3 of u...!!!

the most beautiful women in the world...

my mum, my granny, my aunty

my aunty & his sons

me, my mum & sister




makan time...!!!

Love u mak...!!!
18 May 2014 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment