twitter

Assalamualaikum...agak lama aku menyepi dr dunia blog...lately banyak hal yg berlaku di luar jangka...sedikit sebanyak mempengaruhi mood aku utk update blog aku ni...baru2 ni aku di serang demam yg agak teruk...3 serangkai, memang seksanya hidup...tak pernah aku demam seteruk itu...kali ini mmg kene kat aku...betol kata org, sekali kalau kita jarang demam tapi bila dah kene demam mmg teruk..aaisshhhh...aku paling tak suke bila demam...seluruh antibody aku secara automatik akan lemah sangat...time tu aku akan terlantar je la atas katil...satu keje pun tak boleh buat...nak blogwalking pun jd malas...sebab tu aku berdoa sgt aku tak akan demam...tapi memandangkan keadaan cuaca ketika tu yg tak stabil, tu yg buatkan aku jatuh sakit..ketika aku sdg menaip ntry ni pun, status diri aku pn masih belum sihat sepenuhnya...batuk aku tak hilang2 lg...dah dekat sebulan dah...mcm2 cara, berjenis2 ubat aku makan tp tak jugak hilang batuk ni...mayb sbb aku keje dlm keadaan aircond yg terlampau sejuk, sbb tu batuk susah nk hilang...
tahun lepas bercuti ke Melaka tapi tahun ni, aku tak rancang lg nk ke mana...aku nk p holidayyyyyy....!!!..penat mengadap keje je...cuti pun aku jarang ambil...kalau cuti weekend pun aku byk habiskan hal2 yg tak pernah settle...tension aku...baru2 ni my mum & sis terbang holiday ke bandung...4 hari 3 malam pulak tu...sakan my mum & sis...nasib baik la bajet tak cukup bulan ni kalau tak dah lama aku p sekali...cuti2 rehatkan minda...takpe, masa banyak lagi, cuti pun masih ada lg...boleh plan utk holiday...hehehe...


berciter pasal holiday, teringat MH370...hari ni dh masuk hari yg ke 34 tapi kita masih lg diselubungi misteri tentang kehilangan pesawat MAS tu...apalah nasib para krew & penumpang...hidupkah @ tidak...jika masih bernyawa, di mana kah mereka...aku masih mengharapkan sesuatu yg luar biasa akan berlaku...sesuatu yg menggembirakan semua pihak...teruskan berdoa utk MH370...jgn berhenti berharap...doa aku sentiasa utk MH370...

10 April 2014 | 3 KoMeN |

3 KoMeN:

  1. Siti Nooryanawati Mohamed
    Apr 11, 2014, 9:20:00 PM

    Keep hoping & praying for mh370. Huhuhu...
    Semoga dipermudahkan segala urusan yer..

    *Singgah menabung mr.nuff. Boleh klik balik sini: Internet Is Your Life

  1. Mia Liana
    Apr 12, 2014, 1:01:00 AM

    semoga cepat sembuh ya... ;) memng musim demam sekarang ni..

  1. Saif HaQiem
    Apr 13, 2014, 11:41:00 PM

    yah..keep praying for MH370 Siti Nooryanawati Mohamed...
    terima kasih Mia Liana...jaga diri jugak... :)

Post a Comment