twitter

Salam kembali...rasa mcm dh lama tak update blog...maklum la busy sikit..bukan busy body tp busy membina kerjaya...hehehehe...Insyallah kalau tak ada aral melintang, di izinkan Allah swt, aku & rakan2 seperjuangan akan memulakan perniagaan kami tak lama lg...banyak perkara yg harus disettlekan sebelum perniagaan kami beroperasi secara rasmi...doa2kan kami...lepas semua settle, insyallah akan aku khabar2kan di sini...
aku rasa semua sedia maklum kalau umur semakin meningkat naik, pasti akan ada suara2 sinis, suara2 sumbang, suara2 ambik berat yg bertanyakan tentang jodoh...hhhmmmm...penat mulut nak menjawabnyer...kalau la boleh pasang kaset, aku rekod & rewind 24jam utk jawab soalan tu...hahahaha...tapi tu la, yg bertanya tu tak faham & tak tahu SITUAsi aku ni mcmne...cuba la aku ada cermin ajaib, akan aku tunjuk kat semua, betapa susahnyer menjadi insan bernama SAIF ni...huhuhuhu...
ceriter pjg tak guna...aku just nak share 1 picture ni...harap semua org akan faham kenapa la ENCIK SAIF ni belum lg berkawen2 ...


besar aku upload kali ni...kalau ada yg bertanyakan lg hal yg sama, aku kasi kunyah ini laptop...hahahaha..

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdirkan menjawabnya
Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu
Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta 
Ku pasrahkan hatiku, takdirkan menjawabnya
Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

apa2 pun aku tetap berpegang dgn ayat ni...jodoh itu rahsia Allah swt...tak bertemu di dunia, pasti bersama di syurga...semoga 1 hari aku akan bertemu dgn bidadari aku...amin...

**Credit to 


tq bro coz up entry berkenaan ni...mohon copy paste...hehehe
22 December 2013 | 5 KoMeN |

5 KoMeN:

  1. Rizman Khairul
    Dec 22, 2013, 7:48:00 PM

    sama la kita bro....ajal, maut, jodoh dan rezeki tu sudah tertulis untuk setiap hambanya..apa yang penting berusaha dan terus berusaha...sama2 bro...sharing is caring..hehehe

  1. Saif HaQiem
    Dec 22, 2013, 10:37:00 PM

    sama2 kita doa 1 hari nanti kita berdua akan bertemu dgn bidadari masing2...:)

  1. Mawardi Yunus
    Dec 25, 2013, 8:12:00 AM

    tq bro, saya pn sampai skang x bertemu jodoh lg huhu

    ~nak ajak join kontest kt blog saya, peluang nak menag service like fanpage , businesscard n banyak lagi . masa dh tinggl 5 hari je lagi huhu http://www.mawardiyunus.com/2013/12/pelancaran-kontes-u-blogger_7.htmlA

  1. Saif HaQiem
    Dec 25, 2013, 1:08:00 PM

    thanx bro mawardi coz sudi invite join kontest..tp seyes sy tx pndai semua tu...msh lg blajar2, tgok2 otai2 join kontest...mgkin bila dh pandai sikit blh join kontest...:)

  1. Anonymous
    Apr 25, 2014, 12:48:00 PM

    Jodoh itu ketentuan ILLAHI kita sebagai Hamba- NYA hanya mampu merancang & berdoa ,insyallah akan tiba Jodoh itu....

Post a Comment