twitter

Assalamualaikum...bersua kembali kita...pejam celik pejam celik dh masuk bulan 11...tak lama lagi dh new year...terasa mcm baru je sambut new year..sedar2 dh penghujung tahun...aisshhhhh...aku masih lagi bersatu...tah bila la nak berdua...kemudian bertiga pulak...ada rezeki berempat...hehehehehe...
ok tanpa buang masa, hari ini aku berkongsi dgn semua pembaca tentang fakta mengenai lelaki yg patut org2 perempuan ambil tahu...jgn tak kisah, nanti jd aiman tak kisah...hahahaha..jom kita check out the list....

1#Lelaki tertarik dgn wanita bkn dari rupa paras, tetapi dari segi kekemasan penampilan dan kematangan wanita itu...

2#Bila lelaki cakap,”saya tak faham lah dgn awak ni camane” maksudnya cara wanita berfikir tak sama spt lelaki...

3#Lelaki blh angau dgn senyuman seorang wanita...

4#Perkara sensitif bg lelaki adalah bila teman wanitanya selalu menceritakan perihal bekas kekasihnya...jeles ok~

5#Jangan provok lelaki atau cabar dia dgn mengapi-apikan ttg sesuatu, mesti dia buat punya..Kalau provok benda buruk, lain jadinya...

6#Bila lelaki berkata,”tinggalkan saya seorang diri” itu bermaksud “saya harap awak blh ada disisi dan menenangkan saya”...ingat tu...jgn 'lurus' sgt~

7#Lelaki tak suka perempuan gedik..!!..meluat~

8#Bagi lelaki, sayang itu tak diluahkan dgn kata-kata tetapi lebih kpd memberi perhatian dan ambil berat terhadap wanita itu...tu pun ada yg tak faham2~

9#Kadang-kadang lelaki tiada keputusan yang muktamad...

10#Lelaki sukakan wanita yang pandai memasak dan buat kek...

11#Jgn prejudis dan berprasangka terhadap lelaki berkenaan cinta...Bila dia tahu wanita percayakan dia, lelaki akan menjadi begitu serius dalam perhubungan...

12#Lelaki pun menangis...opss~

13#Bila lelaki menelefon wanita atau ingin memulakan perbualan, soalan pertama yang akan ditanya “tengah buat apa? sibuk ke?” atau “ awak dah makan?”...

14#Sebelum mempercayai seorang lelaki, uji lah dia dulu...Tapi jgn berpanjangan, confirm dia bosan dan anggap wanita tak percayakan dia. Lepas tu, say good bye lerr...that's right~

15#Lelaki benci kekotoran di bajunya walaupun kotor tu kecik je. Bagi lelaki,penampilan adalah segalanya...

16#Lelaki akan cuba membelikan barang yang selalunya wanita suka, tapi biasanya mesti tersalah beli...Tak sama jiwa kot...

17#Bila lelaki katakan “awak nampak cantik” bermaksud dia sukakan wanita itu...

18#Bila lelaki minta peluang kedua untuk betulkan kesilapan, berilah ia ruang...Tapi kalau sekali lagi dia buat perangai boleh lupakan je...serius ni~

19#Lelaki punya banyak masalah tersimpan yang tidak terlihat dari pandangan mata kasar...

20#Bila berbual lelaki tiba-tiba terdiam, wanita perlu katakan sesuatu...

21#Lelaki juga sukakan wanita yang penyayang...

22#Lelaki tak suka wanita yg manja tak bertempat, tak pandai ambil hati dan juga kaki kikis...

23#Bila betul-betul serius dlm perhubungan,seorang lelaki akan menyayangi wanita lebih drpd apa yg anda jangkakan dan juga lebih dari cara anda menyayangi lelaki tersebut...


ini antara 23 senarai fakta yg aku sokong 100%...so wanita2 diluar sana sila take noted...jgn la nak mengharapkan kaum hawa saja menjaga, membelai, memahami diri anda...dlm setiap perhubungan harus ada give and take...perlu saling lengkap melengkapi antara 1 sama lain...baru kekal bahagia...sekian saja untuk entry kali ini...jumpa lg..adiossss...!!!!!
03 November 2013 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment