twitter

assalamualaikum semua....lama tak 'berchat' disini...rasa rindu sgt2 nak menaip tapi apa kan daya...aku hanya insan biasa...kahkahkahkah...busy tahap cipan...bila penat jd la malas pak tongkol...hehehehee...idea tu ada je tapi tu la bila dh bertukar jd pak tongkol...terlentang bongkang la aku...hehehehe...apa2 pun hari ni aku cuma nak inform aku sedang berusaha mencari layout baru utk blog ni...harap semua bersabar...(ramai ke yg baca blog aku ni...???..perasan sangatttt...!!!!..) dah penat cari tapi tak ada yg berkenan di hati...so terpaksa la usaha lg...ala tak pe lambat2 pn...baru la ada element suprise...biarlah rahsia...hehehehe..
eh dah malam la...dh sampai masanyer pak tongkol ni 'berhibernasi'.....hahahaha...nanti kita sambung..banyak citer ni...tunggu k....selamat malam semua...i LOVE u....u LOVE me...????...kahkahkahkah...
29 August 2013 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment