twitter

cantikan tarikh tu...???..terasa special sgt....kenapa..???..HEPI BIRTHDAY...hehehehe..
tahun ni dh naik 1 lg angka...dlm erti kata lain umur aku dh genap 28 tahun...hhmmm...almost 30 dh...tak lama lg dah...tunggu je la..

harapan aku tetap sama seperti tahun2 sebelum ni...aku cuma mahu hidup tenang, gembira & bahagia..penat rasanyer hidup seperti sebelum2 ni...nasib2...mungkin itu takdir hidup aku...kene terima dgn kuat, tabah & sabar...penat mcm mana sekali pun, meluat mcm mana pun, benci sekalipun dgn kehidupan ni, aku tetap kene teruskan..terus merangkak, bertahtih, berjalan & berlari walaupun kdg2 aku tersungkur jatuh terjelepok..gagahkan jugak diri ni...
ada benar kata org, berat mata memandang, berat lg bahu yg memikulnyer...tp kdg2 yg memandang tu tak pernah nak faham betapa beratnyer beban yg tergalas di bahu aku ni...terlalu berat aku rasakan hingga adakalanyer aku hampir berputus asa...biar la...ini la nama kehidupan...selagi aku mampu bertahan aku akan terus melangkah biarpun aku terpaksa bertongkat, mengesot utk teruskan hidup...
pada family, kawan, teman & sahabat yg memberi ucapan berserta doa pd hari keramat ni, terima kasih yg teramat sgt...semoga anda semua dilindungi oleh ALLAH swt selalu...amin...
sampai sini saja warkah utk tahun ni....
selamat hari lahir utk diri aku sendiri...hehehe...
sekian...terima kasih...
01 March 2013 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment