twitter


hhmmm......aku masih mencari lg...cari apa..???..cuba teka...uwekkkzzz....hahahahaaha...actually aku sedang mencari layout baru utk blog aku ni...belum jumpa lg yg betol2 berkenan di hati..dh byk kali tukar ni...yg ni pn masih tak puas hati...huhuhuh...nape design blog semua tak cantik sekarang ni..???why..???why..??tell me why..??huhuhuhu...(drama king pulak dh...)..aku nak cari yg simple tp menarik...dulu byk layout yg meletopzzz tapi skrg semua yg hadoooo jea...hahahahaha...takpe2...aku akan terus berusaha mencari yg terbaik utk blog aku ni...demi negara blog yg tercinta akana aku laksanakan niat hati ini...(muntah sebaldi...hahahaha)...
alang2 dh menyeluk perkasam menaip kat sini nak share ler sikit hari2 yg berlalu dgn pantas ni...tak sangka pejam celik pejam celik dh nk masuk februari...rasa baru je sambut new year...before tu aku nk wish SELAMAT TAHUN BARU SEMUA...(belum terlambat lg kan...hehehehehehe)..dah masuk tahun baru ni msti semua dok pasang azam baru kan...???semua bersungguh2 nak melaksanakan azam baru tahun ni...kononnyer ler kan...hahahahaha...aku..????azam..???eerrrmmmmm.....jap nak fikir...pap..!!! tepuk dahi...azam aku tak la sebanyak org lain...bersusun2 lebih dr bilangan jari yg kita ada...kalau dulu mungkin ada banyak tp sekarang aku lebih fokus pd yg penting saje...aku cuma membawa bersama azam yg lepas bersama2 menyambut tahun 2013 ni...makna kata (makna yg kata bukan aku yg kata...hahahaha)...makna kata azam aku sama mcm tahun lepas...yg mana tak terlaksana lg akan aku cuba capai tahun ni...tu saje...nak buat apa menambah beban utk azam2 baru kalau yg dulu pun tak berjaya mencapai misi..betol tak..???apa azam aku tahun ni..???nak tau...???nak tak..???
jeng..jeng..jeng....
# tu R.A.H.S.I.A....hahahahahahahaha...
ok tutup citer pasal azam baru...kita bukak citer baru...lately aku sering kepenatan...seyes penat..balik keje je aku tertido..balik je aku tido...badan aku sgt2 letih + belakang badan aku sakit sgt...customer pulak dtg kerumun tempat keje aku...dh mcm tak ada hari lain nk dtg....argghhhhhhh......aku kepenatan...dlm kesibukan bekerja, aku ambik jugak cuti sehari...aku nk p holiday...jgn marahhhh....aku ke cameron highlands selama 3 hari 2 malam...hehehehehe...tenang, sejuk, nyaman & damai sekali...ringan kepala otak aku...hhhmmm....nanti aku up citer aku kat cameron...(ooppss....entry ke singapore pn belum tulis lg kan...hahahahaha)balik holiday keadaan agak terkawal tp belakang badan aku still sakit lg...batuk pulak dtg menyerang balik...adoiiiii sampai ke saat aku menaip entry ni abtuk aku masih belum baik lg...huhuhu..
aku rasa sampai sini je la...next time sambung merepek lg..dh malam ni...nk tido..esok nk keje..
SELAMAT MALAM SEMUA...i see u when i see u...byeeee.....flying kiss....
17 January 2013 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment