twitter


hari ini aku akan berkongsi dgn semua, siapa yg bertakhta di hati aku selama ini...siapa yg aku sayang...siapa yg aku rindu...
dalam dunia ni aku tahu tak akan hidup lama...aku selalu terfikir bagaimana kehidupan aku jika aku kehilangan org2 yg aku sayangi..???..& aku dah pun dapat jawapannyer....aku tak mampu kehilangan seorang pun dr mereka....mereka lah nyawa aku...mereka lah hidup aku...aku sayang mereka sepenuh hati aku...setiap kegembiraan & kesusahan mereka ada lah rasa aku...semua kesedihan & kesenangan mereka ada lah rasa aku jugak...aku mahu yg terbaik utk mereka..aku tak mahu ada yg bersedih...biar aku yg tanggung asalkan mereka tersenyum...lumrah dunia, bergaduh, benci jauh di sudut hati rasa sayang itu tak pernah berubah...tapi kadang2 aku tak pandai utk mengekspresikan rasa sayang itu pd mereka...susah utk bibir ini utk mengatakan 'aku sayang kamu'...bukan aku tak berani tapi aku tak berdaya...seperti ada sesuatu yg mengunci mulut aku utk berkata2...aku hanya mampu meluahkannya mlalui perhatian, perbuatan & penulisan...aku harap satu hari nanti aku mampu utk menyatakan perasaan ini pada mereka semua...saat ini biar aku saja tahu yg aku terlalu sayangkan mereka...




ini family kecik aku...walaupun tak ramai tapi aku sayang sangat2 mereka..mungkin adakalanyer berselisih pendapat tapi tak bermakna aku membenci mereka...normal la tu semua family akan ada berlainan pendapat..tapi tak bermakna itu akan memutuskan hubungan yg dh wujud sejak kecik lg..darah yg mengalir dlm diri ini sebagai penyambung kasih & sayang antara kami...doa aku agar family aku sentiasa dilindungi oleh ALLAH swt, di panjangkan umur, dimurahkan rezeki, bahagia & gembira utk selamanyer...terima kasih utk kasih sayang yg diberikan pd aku...tak terbalas semua itu...semoga Tuhan merahmatinya...



yg bucuk ni mula mendapat perhatian aku sejak di lahirkan...anak sedara yg pertama utk aku...ahli baru dlm family aku...kita baru berkenalan & disitu mula terbit rasa sayang aku pd si kecik ni...harapan aku yg tomey ni akan membesar dgn sihat, bijak & menjadi sorang yg berguna, solehah, taat pd mama & abahnya..jugak membawa cahaya kegembiraan dlm family kecik aku...




mereka ni la kawan, teman & sahabat aku dunia akhirat...aku sayang mereka semua..kami ibarat adik-beradik...seperti 1 family besar...susah, senang, sedih, gembira kami tetap bersama..bukan senang utk berkongsi segalanyer dgn org lain tapi kami tetap setia bersama...walaupun jarak memisahkan kami namun kami tak pernah jauh...kami serasi bersama...kami adalah satu...kami la GENG BUDAK BIADAP..aku harap hubungan yg terjalin sejak kecik ini akan kekal ke hujung nyawa aku...semoga ALLAH swt melindungi mereka semua...insyallah...

ini lah orang2 yg aku paling sayang...sayang aku ibarat seperti aku sayangkan nyawa aku sendiri...seperti kari dgn garam...seperti kopi dgn gula...juga seperti lagu & irama...saling perlu memerlukan...saling lengkap melengkapi...sayang aku bukan seperti air yg mengalir deras...bukan seperti debu yg lenyap apabila ditiup angin...kasih sayang aku jujur & ikhlas...hanya Tuhan saja yg tahu rasa hati ni bertapa aku terlalu menyayangi mereka semua...aku tak mampu utk kehilangan mereka...namun begitu kasih sayang yg abadi aku tetap pd yg mencipta aku...yg menghidupkan aku...DIA tetap di hati aku selamanya...terima kasih ALLAH kerana menganugerahkan mereka pd aku...syukur Alhamdulillah....
19 January 2013 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment