twitter

hhmmm...tak tau nak taip pe utk entry baru tapi malam ni mcm bosan..gatal2 tangan bukak blog..dah alang2 tu btter aku taip something...eerrmmmm...dah 4 bulan aku keje kat sana sbg frontliner tapi tak tahu nape aku masih belum serasi sepenuhnyer...aku cuba yg terbaik tp entah...belum lg meresap dlm jiwa aku...aku tak tahu apa yg aku kene buat utk terima sepenuhnyer keje ni dgn redha & ikhlas...bukan aku tak cuba..dah berkali-kali aku cuba tapi hati tetap macam tu...kadang-kadang aku fedup dgn kehidupan aku..penuh dgn dugaan...aku dah terasa penatnyer..tapi dalam penat aku bertahan...bertahan...& bertahan...sampai la 4 bulan aku terus bertahan...penatnyer Tuhan je yg tahu...mampu ke aku tanggung smua ni lagi??? aku tak sanggup..seyes tak sanggup tapi Tuhan tetap terus menguji aku...terasa lemah sgt2...huhuhuhuhu..kdg2 rasa nak nangis tapi aku tahan...bila aku berciter pada orang lain tapi dorg tak faham...dorg cuma nampak luaran tp dalamannyer dorg tak pernah tahu...dgn sape aku nak berciter..???huhuhuhuhu..

aku tak pernah minta lebih cuma makbulkan je impian & cita2 aku..tu je..tak lebih, tak kurang...tapi doa aku....entah la....hhhmmm...

16 May 2011 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment