twitter

hhmmm...entry kali ni aku nk meluahkan isi hati aku yg lama aku pendam...aku rasa kat sini je tempat yg boleh aku luahkan semuanyer..mungkin aku ada family & kawan2 yg banyak menyokong aku dari dulu sampai sekarang tapi apa yg aku rasa mungkin mereka tak rasa..ada jugak yg mereka tak tahu sebab aku tak pernah berceriter sepenuhnyer...

setiap kali ada berita gembira @ sedih aku akn berkongsi dgn family aku..dgn kawan2 pn ada tapi tak semua...berita paling latest aku dah permenant..baru2 ni aku diiktiraf menjadi warga kerja M...semua staf ucap tahniah & dorg tumpang hepi..family aku pulak sekadar mengucap syukur & kwn2 pulak dgn ucapan tahniah..tapi jauh di sudut hati aku tak ada yg faham betapa menderitanyer aku sepanjang aku kat sini..kalau ikutkan hati aku mmg dh lama aku berhenti kerja tapi mengenangkan hutang, umur, masa depan, family, aku teruskan jugak..biar la aku brkorban kali ni walaupun aku terseksa, menderita...

stiap hari aku bersabar & cuba positifkan diri aku sebelum masuk ke pejabat..berkali2 aku berdoa dalam hati supaya Tuhan permudahkan semuanyer..tapi sebaik je kaki aku melangkah masuk opis semuanyer jadi lemah...aku kuatkan jugak hati aku...aarggghhhhhhhhhhhhh.....payah nyer aku nak berciter kat sini..mcmnyer aku nak interpretasikan perasaan aku ni...????..Tuhan....tlgggggggggglah hamba-Mu ni.......huhuhuhuhhuhuuhu...........
17 April 2011 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment