twitter

lepas keje terus pecut ke jetty..nak balik kampung...wwweee....tiket pukul 8 mlm..nasib baik ada..sementara nak tunggu, aku terpandang tttuuuuuttttt...pergghhh...!!!..nampak eksen...ada aku kesah..!!!...huh..!!!..dekat 45 minit tunggu, bas pun sampai...lega...ingat delay...aku tak tunggu dah, terus naik bas, ambik tempat....kalau aku naik lambat2, nanti tak dapat duduk tepi tingkap...hehehehe...ingatkan sebelah aku kosong tak berpenghuni rupa2nyer.....ttttuuuutttt...yg duduk...aahhhhhh....malu aku...segan kot..heheehehehehe...berdebar2 hati...hahahahaaha....tttuuuttttt.... pelawa aku makan kerepek pisang...alahai...cair kot...kahkahkahkah...tapi aku jual mahal...tolak la konon...dalam hati nak sebenarnyer...kihkihkihkih...sepanjang dlm bas ingat nak sembang dgn....ttttuuuuutttt...tapi kelu la pulak lidah aku ni...+ aku penat sgt...lastnyer aku membuta...tttuuutttt...pun membuta...terus senyap....aku tido sebelah...tttuutttttt....kot...luruh jantung....hahahahaha.....sampai je kat town, aku turun,.....ttttuuutttt...pun turun bas...& kami berpisah...dalam perpisahan tercipta kenangan indah kot....kwahkwahkwah....sapa....ttttuuuttttt....????...rahsia...!!!!..hehehehehe..
25 March 2011 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment