twitter

aku pesan soto ayam bihun...rasa teringin sgt nak rasa sbb dah lama tak makan..so pesan la...tunggu punya tunggu, lastnyer sampai jugak menu yg aku pesan...nmpk sedap..yummyyy..yummyyy...aku pun hirup sup dia..hhmmm...la rasanyer bese je kot..tawar...huhuhuhu...nak tak nak, suka tak suka kena la makan...dah pesan, dah bayar...tak kan nk beli yg baru...nanti kena tunggu...aku pun layan je la...sedang la aku layan kunyah2 isi ayam...tup..tup..tup...ada bendasing aku jumpa dalam mangkuk tu...ada spiderman kot...yekkkk....nak muntah aku...dah separuh mangkuk kot aku telan isi soto barulah spiderman tu timbul...terus aku stop makan...tak lalu aku nak telan dah...kalau ikutkan hati nak je aku jolok tekak keluarkan semuanya...tapi tandas jauh la pulak....tak kan tengah2 org ramai aku nak buang kot...dalam keterpeksaan aku telan je la....harap2 malam ni aku tak berubah jadi spiderman...kepada semua rakyat malaysia, jangan terkejut kalau ada keluar berita akan kemunculan spiderman di malaysia...hahahahahaha...mengarut...!!!..yekkk....!!! soto ayam spiderman bihun...uwekkkk!!!!...
20 March 2011 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment