twitter

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu





** seyes 1st time dengar lagu ni, aku terus jatuh cinta...memang tangkap la kat hati aku...dengar banyak kali pun aku tak jemu...& tiap kali dengar lagu ni, hati aku jadi sedih...aku tak tahu kenapa...huhuhuhuhu...


khas lagu ni untuk org yg aku sayang...sayang aku tak pernah berubah...hati aku masih setia..kamek sayang kitak...love u...miss u...
24 March 2011 | 2 KoMeN |

2 KoMeN:

  1. mcm ni lah
    Mar 25, 2011, 12:24:00 AM

    jiwang nye,. nape tak layan lagu2 rock kapak ?

  1. Saif HaQiem
    Mar 26, 2011, 12:08:00 AM

    hahaha...sometime layan jugak...

Post a Comment