twitter

hampir 3 bulan tak jumpa...hampir 3 bulan tak msg...hampir 3 bulan tak bercakap...hari ni jumpa jugak...aku keluar dgn dia...mula2 brtentang mata...senyap tak bercakap...kaku je suasana..rasa pelik nak bersuara...aku diam...dia diam...banyak soalan yg aku dah rangka dlm otak tapi tak terkeluar kat mulut aku ni...tak tau nape...lastnyer dia yg mulakan dulu...lama2 baru aku ok..tapi msih ada limit...tak macam dulu...mesra pnuh gelak tawa...tapi sekarang formal sepenuhnyer...macam ada jarak @ halangan...dia sakit..sian...tapi aku tak boleh buat apa dah...aku & dia tak macam dulu lagi...aku cuma boleh pandang je...huhuhuhuu...dlm diam aku melepaskan rindu...menatap wajah dia mengubati rasa rindu aku...aku rindu kening dia yg lain dari yg lain tu...tq...tq..tq...sebab bagi peluang utk jumpa lg....seyes terubat rindu aku...
tapi dlm rindu tu, aku mula kenal dirinya sebenar...hhhmmm....aku sedar...aku redha...kalau tu jalan yg dia pilih...aku tak halang...huhuhuhu...
nway tq sebab sudi nk jumpa aku lg...
20 March 2011 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment