twitter

lately aku rasa macam malas nak update blog tapi hari ni terdetik pulak hati aku nak up citer aku...hhmmm....dah hampir 2 bulan aku tinggal kat sini tapi tah nape aku masih tak dpt biasakan diri lagi...semakin hari semakin aku tak mahu tinggal kat sini...aku nak pindah...aku nak tukar tmpat keje...aku tak tau nape rasa tu makin mencengkam hati aku...membuak-buak..rasa macam tak boleh sabar untuk bertukar tempat keje..makin kuat rasa hati aku ni...aku tak tau nape aku berperasaan mcm ni...tapi yg sebetulnya aku dah tak ada hati nak keje kat sini...bagi aku kat sini tak ada apa2...tak ada istimewanya bg aku lagi...hhhmmmmmm.....penat tanggung sorg diri...orang lain tak faham...semua cakap sabar la...sabar la...sabar la...cakap guna air liur boleh la...yang tanggung semuanya aku...rasa macam nak nangis bila aku taip citer ni...ya Allah....kuatkan hati hamba-Mu ini....Allahuakhabar.....haahhhhhh....
hari ni hati aku terluka lagi...org yg aku sayang kini milik org lain...aku redha...walaupun jauh di sudut hati aku kecewa dan sedih...apa boleh buat bukan jodoh antara aku dgn dia...aku cuba terima dgn hati terbuka....
lain kali aku sambung balik...aku tak boleh nak taip sekarang ni...soriiii...
20 February 2011 | 1 KoMeN |

1 KoMeN:

  1. Khairiz
    Mar 19, 2011, 11:40:00 PM

    sabar k, lama2 tu ok la, biasa la tuh, dulu aku pun sama la ngn ko

Post a Comment