twitter

dah 2 hari aku masuk opis mcm bese...dah 2 hari jugak la semangat aku mcm ni je...tak bersemangat langsung...huhuhuhu..ni semua kerana si gagak itam tu...kalau bukan sebab mulut celaka gagak itam tu, aku mesti tak mcm ni...mmg siyalll....sejak hari tu aku mmg nekad tak nak bercakap lg dgn gagak itam tu...dah 2 hari aku tak bercakap langsung dgn gagak itam...bila gagak itam bersuara, aku buat pekak je telinga...jawab pun tak...
hari ni aku dah duduk kat kaunter...seyes, takot giler..dah training tak cukup sebulan, tau2 dah kene duduk kaunter...mmg aku tak puas hati betol...ari ni muka aku muncung je...dh mcm muncung itik je...aku peduli apa...org lain tak suke dorg punyer pasal...tapi depan staff lain aku terpaksa la hipokrit...konon2 sedang melalui hari yg menggembirakan...hakikatnyer aku menderita sepanjang hari...huhuhuhuhhhu......
aku tak tau bape lama aku mampu bertahan...nak benti keje, aku tak boleh buat mcm tu...aku perlukan keje...sekarang ni dah la susah nak cari keje..TUHAN....tolong akuuuu....!!!!ku seru....kembalikan semangat aku....haaaaahhhhhhh......!!!!!!!!!
08 February 2011 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment