twitter

seperti yg diketahui ramai aku merupakan penganggur tegar sejak bulan mei yg lepas..maknanyer dh 7 bulan aku dok tanam anggur...tx sempat nk cukup setahun..hahahahaha...selepas berusaha tanpa jemu, selepas dugaan dtg bertimpa2 akhirnyer aku dpt jugak keje...alhamdulillah..tapi tu la...dah dpt keje ni, dugaan lain pulak yg dtg..aduyaiii...pening kepala aku fikir...ni tak tau nak buat mcmne...penat fikir...tak jugak settle2...arrgghhhhhhhh....!!!!!....aku nak nangis...tolonggggggggggggggg...!!!!!..kenapa semua ni terjadi kat aku....wwwaaahhhhhhhhhhh...!!!!.....
18 December 2010 | 1 KoMeN |

1 KoMeN:

  1. Khairiz
    Dec 29, 2010, 5:11:00 AM

    Sabar k, aku faham perasaan ko, sama la ngn aku, aku da 3 bulan dah menganggur x kerja, tapi alhamdulillah rezeki awal tahun aku dapat kerja, so ko jgn la putus asa k..dulu ko selalu kata kena kuat kan semangat. percaya la satu hari nanti pasti ada rezeki yg datang, yg ptng ko sabar k...tgk member aku 2 tahun menganggur lastly baru dpt keja....

    jgn lupa follow blog aku g satu k

    http://khairizman.blogspot.com

Post a Comment