twitter

hari rabu lepas aku, komodo & sutun paul ke bangunan persekutuan lagi..kali ni bukan nak mintak keje @ interview tp menghadiri pameran franchise yg di anjurkan oleh jabatan pe tah..aku pn dah lupa..hahahaha..aku pun bangun la pagi2, siap ala kadar je..mls nak gosok baju..lgpun pameran je kot...so then aku pakai sweater, jeans & selipar je la..sutun paul pn mcm tu..tp komodo kasual formal..sampai je sana, mula2 kata blok A..p je tgok lengang je..pameran pe kebenda tah...kitorg tak puas hati..round plak blok sebelah..info yg salah org tu bagi..apa punyer org da...pameran tu kat blok B...sampai je komodo terus call DATIN ni..kononnyer nk mintak la dia dtg xplain pe yg patut...DATIN tu suruh naik ke tingkat 2..ok kitorg p la..bukak je pintu lif...SENTAP...!!!!!aku rasa mcm tak nak keluar je dr lif & terus turun balik tapi org member aku tu dah keluar jumpa DATIN tu, aku pun dgn paksarelanyer keluar..malu siot..yg dtg semua pakai semiformal...kitorg ni, simple giler..dh la simple, tak formal plak tu..tunduk je aku buat tak nampak dorg semua...then DATIN tu suruh tulis nama & masuk dlm dewan seminar...KAEDAHNYER...!!!rasa nak lari je time tu..masuk je dlm dewan semua org pandang kitorg...aku dgn muka tunduknyer cari tempat duduk...malu dowh...

dalam dewan tu da yg dh bekerja, da yg pencen, student pun ada & kitorg bertiga, penganggur terhormat..hahahaha..bosan siot duk dalam tu..dah la masuk lewat..mmg tak tau hujung pangkal la...so kitorg buat2 la dengar...pe kejadahnyer la ttg franchise, pinjaman la, lintah la..tah segala mcm mak nenek..buat2 fahan sudey...hahahaha

dlm duk tengah khusyuk dengar (khusyuk la sgt...) DATIN tu asyik call je komodo..tah pe dia nk tah...naik rimas member aku tu..lastnyer dia buat donno je..bosan tahap cipan melanda..kitorg mula la buat plan...mati beku kot kalau nk tunggu seminar habis..sampai petang pulak tu...tobat..!!!..time lunch break, kitorg baik punyer cilok lari ikut pintu belakang siap turun ikut tangga..tak nak naik lif coz takot terserempak dgn DATIN tu..hahahaha...lawak giler time tu..

dah selamat turun kitorg call member yg kebetulan keje situ, ajak teman p lunch...time lunch memang kutuk kaw2 la DATIN tu...hahahahahaha..mcm seyial..!!..(oppss...bukan DATIN tu yg seyial ek..jgn salah fhm..bahasa anak muda remaja..kahkahkah..)

time nak balik komodo punyer la fobia nampak peserta seminar keluar..takot terserempak dgn DATIN tu...sanggup tak nak lalu kat pameran yg ada kat situ..punyerla hebat penangan DATIN tu..aku n sutun paul gelak je...hahahahahaha...

DATIN tu kata seminar..yg komodo p kata kat kitorg pameran..mmg tipah tertipu la...nak kene komodo tu bg maklumat palsu kat kitorg..hahahaha...

oohhhh tidak..tipah tertipu..!!!
22 July 2010 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment