twitter

demi ALLAH..!!!..aku tak mintak mereka semua percayakan aku..aku tak pernah suruh kawan2 aku percaya aku bulat2..aku ada kekurangan..tapi kenapa dorang semua meletakkan tahap kepercayaan yg tidak sepatutnyer pd diri aku...???...
bukan senang kita nak dapat kepercayaan org lain..aku tau tu..tp aku confius kenapa aku yg terpilih..??..kalau setakat kepercayaan dr kwn2 mgkn aku boleh terima tp bila dh masuk campur tangan dr kekasih & keluarga dorg...hhhmmmm..mungkin jadi complicated...
aku cuba yg termampu utk jd kwn yg terbaik..jd pendengar setia..jd penghibur..jd teman susah & senang..aku cuba semuanyer agar kwn2 rasa yg mereka ada kwn yg boleh diharapkan..tp bila masuk bab percaya @ kepercayaan...aku rasa mcm perlu ada diperbetulkan...aku risau...takot tahap kepercayaan itu akn bertukar menjadi keraguan..keraguan menjadi benci...benci berlarutan menjadi dendam..aku cukup takot tu semua jadi bila tahu diri aku mcmne..bila mereka dengar kisah hidup aku..aku bukan baik sgt..jgn la percaya aku keterlaluan...mungkin hari ni dorg percaya dgn diri aku..family dorg dengar cakap aku...kekasih dorg terima nasihat sebab aku..tapi tak mustahil 1 day, dorang akan menyesal tak sudah...
hhhmmm...aku cukup takot semua tu terjadi..tapi bukan salah aku..aku tak mintak semua tu...aku cuma jadi diri aku sendiri...
nak percaya boleh tapi jgn la 100%...jgn libatkan org lain...tu je...nanti menyesal...salahkan aku..tu yg aku tak mahu...aku tak mahu mereka salahkan anak mereka sbb ada kwn seperti aku...
rasanyer berat beban bila jadi org yg dipercayai...kalau sesuatu tak baik jadi pd mereka, org pertama jd sasaran mesti aku...huhuhuhuhu...
hhhmmm...apa pn terima kasih kerana mempercayai aku yg mungkin tak sepatutnyer mendapat kepercayaan itu...aku tak minta semua tu..huhuhuhu...
11 July 2010 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment