twitter

salam semua...
hari ni 2 org lg member sekolah aku menamatkan zaman single dorg...lepas ni, i'm not single la...hhhmmm...mcm tak percaya je dorg dh naik pelamin...ingat lagi zaman2 sekolah dulu..macam kanak2 ribena je..hahahaha..tp lepas ni mesti dh mcm makcik2...kahkahkah...kelakar bila teringat zaman sekolah dgn dorg...kenangan..kenangan..kenangan..
lepas ni dh tak boleh nk gurau2 mcm dulu....kalau nk makan penumbuk free dgn husband dorg, buat la..huhuhuhu..
tadi jumpa la member2 lama yg lain..amboi...semuanyer pasang badan...bukan tu, material jgn cakap la...siap tayang awek & tunang...aku ni apa yg ada..???..huhuhuhu..tak pe la...nak buat mcmne...dh takdir aku mcm ni...malas nk pk sgt..buat serabut kepala aku yg dh sedia berserabut ni..pening..pening...pening...
hhhmmm....apa2 pn aku ucapkan
*selamat pengantin baru..
*semoga kekal hingga ke akhir hayat..
*bahagia & gembira hidup bersama..
kepada Lin & suami, juga buat Elis & suami..
doa2 kan aku yea..hehehehehe...
selamat...selamat...selamat...
05 June 2010 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment