twitter

apa perasaan korang bila di tipu bulat2..???bodohnyer aku sebab percayakan dia 100%..hidup2 aku di tipu...memang terasa bodoh sangat....!!!!..memang dia elok mampus dari terus hidup..!!!..buang masa aku percayakan dia, bagi semangat, bagi dorongan, bagi sokongan...lastnyer apa yg aku dapat...kene tipu..!!!..bodoh..!!..bangang..!!..aku tak prnah rasa marah mcm ni..nape mesti nak tipu..??..tak bleh ke bgtau hal sebenar..??..aku bkn tak da otak nak pk..aku boleh terima..aku masih waras berpk..nape nk tipu..??..pernah ke aku tipu ko..??..pernah ke..??..skrg ni kalau dia nk mampus pn lantak la..aku tak peduli dh..malas nk ambik tau lg..Tuhan je yg boleh balas bg pihak aku..terima kasih utk smua penipuan anda..tahniah..!!..lakonan anda berjaya..!!..lepas ni boleh menang award pelakon terbaik..!!..huh..!!!..dasar manusia terkutuk..!!.keji lg hina...!!.binatang pn tak perangai mcm ko..!!..arrgggghhhhh...!!!!!!!!!!!!!!..benganggggggggggg...!!!
20 May 2010 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment