twitter

kenapa la dia...????kenapa dia yg aku jumpa..???dah tx da org lain ke..???betol la apa yg aku rasakan sejak aku berhijrah ke kota mimpi ni...
SEMAKIN JAUH AKU TINGGALKAN KENANGAN, SEMAKIN DEKAT AKU RASAKANNYA DI HATI....
memang kenangan tu semakin hampir & terlalu dekat dgn hati aku...terlalu kecil dunia ni..bulat sungguh bumi ini...dia jugak yg aku jumpa...selepas bertahun2 aku melarikan diri, cuba menghilangkan kenangan tapi akhirnyer disini jugak aku jumpa dia...1 tempat keje..ahhhh...tiiiiddddaakkk....!!!!..kenapa la nasib aku mcm ni...??penat aku merawat luka yg terpendam tp skrg darah menitis kembali...seksanyer...!!!pedihnyer...!!!!aku harap dia sudah lupa semuanyer..tx kn ungkit semuanyer..aku tx mahu lg ingat..tolong la jgn pandang aku mcm tu..walaupun dr jauh, aku tahu ekor matanyer sentiasa memerhatikan gerak-geri aku...sungguh tx selesa..huhuhuhu...hello..pls la..forget everything k..past is past..open new book...start new life...i dnt want remember anything bout u anymore..pls la...u hurt me...u leave me alone...ohh...i'm suffer in sillent..dont u know bout dat??huhuhuhuhu....
nape la time mcm ni ko nk muncul..saat2 aku sedang mencari kebahagiaan & kegembiraan hidup, ko datang menjelma semula...kenapa kita di takdirkan berkeje 1 tempat..??kenapa la...kalau aku tahu ko ada kat situ, dh lama aku tarik diri...huhuhuhu...tapi sayang aku dh terlajak...kaki tx mampu nk melangkah ke belakang..mustahil aku kene mengalah sebab ko..hanya sebab ko...tx mungkin...no...no...no...
hhmmmm...aku kene kuat & tabah...jgn ambik pusing..huhuhuhu...
tapi....semakin aku nak melarikan diri aku dari ko...ko mesti ada di depan mata...ko tx pernah berubah..sikit pun tx....sama mcm dulu...aaahhh..persetankan ko...berubah @ tx, tu ko punyer pasal..sape suruh ko sakitkan hati aku dulu...seksa hidup aku...ko mmg tx da hati perut...aku masih membenci diri ko...berdosanyer aku kerana berdendam dgn ko...huhuhuhu...
apa yg aku harus lakukan sekarang...???perlu ke aku terus hidup dlm keadaan terseksa & menderita hanya kerana pertemuan yg tidak dirancang ini..???ttiiidddakkkkkk...aku tx sanggup...!!!!



SaiF4eveR
satu keinginan di atas keinginan yang lain...
29 March 2010 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment