twitter

hhmmm...KL...sepatutnyer aku gembira ada kat sini...kota mimpi org kata..semua ada...tapi sejak aku di sini terasa kesedihan sentiasa ada di dlm hati aku..walaupun aku ada kawan2 yg baik, yg sentiasa menyokong aku tapi rasa sedih itu tak pernah hilang...setiap kali jasad aku di sini, hati aku mesti sedih..tambah pulak bila aku ke tempat2 yg aku pernah pergi sebelum ni...lagi sedih..kalaulah hati ni dpt di pamerkan, pasti org ramai dpt tengok hati aku menangis...aku tak tahu kenapa...macam ada 'sesuatu' yg sentiasa membayangi rasa sedih itu..bukan nak ada2kan ceriter tapi ni hakikat yg aku alami...aku selalu berfikir & masih tercari2 jawapan utk 'sesuatu' tu tapi tak jumpa lagi..APA & KENAPA..???masih tergantung persoalannya...
kalau diikutkan memang aku lemah dgn semua ni tapi aku kuatkan jugak hati & diri aku ni semata2 utk mencari rezeki kat sini...aku sentiasa berdoa pd Tuhan supaya beri aku kekuatan utk menempuh dugaan ini...bukan senang jadi diri aku..terlalu byk dugaan & cabaran..jika lemah, dah lama aku tersungkur...hhmmm...
sekarang ni, aku cuma sentiasa berdoa pd Tuhan supaya dipermudahkan segalanyer...semoga segala cita2 & impian aku dimakbulkan Tuhan..aku jugak berharap & mintak jasa baik kawan2 yg mengenali diri aku turut mendoakan perjalanan hidup aku...insyallah kalau bukan aku, hanya Tuhan je yg mampu balas jasa korg semua...insyallah...
dah tak ada apa lg utk aku luahkan..hanya ni je yg termampu...hanya blog ni je yg menjadi teman setia aku...semoga hati aku akan lebih tenang...insyallah...
sekian...salam sayang utk semua...berundur dulu...
through my window...

through my eyes...




SaiF'4eveR
satu keinginan di atas keinginan yang lain...
31 January 2010 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment