twitter

salam semuanyer...

agak lama aku tak update blog aku...banyak citer yg aku ingin kongsikan bersama tapi sayang keadaan tidak mengizinkan aku utk menekan2 papan kekunci ini...selepas tamat tarining aku, aku bz dengan placement aku & kebetulan pulak aku jatuh demam sejak balik ke ipoh ni..mungkin keadaan cuaca yang tak menentu menyebabkan aku sakit..huhuhu..apa boleh buat...mungkin sikit hari lagi, aku akan update blog ni dengan citer2 terbaru aku....insyallah...tak lupa jugak, aku akan upload pictures2 aku sepanjang aku training...

apa2 pun terima kasih kepada yang selalu view blog aku ni...sori sangat2 sebab tak sempat nak update..

tu saje utk entry kali ni...salam sayang utk semua...


SaiF'4eveR
satu keinginan di atas keinginan yang lain...
12 December 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment