twitter

tak tahu nape aku jadi macam ni...hari ni seperti serba tak kena, serba tak menjadi...macam ada benda yang aku tak puas hati tapi tak terluah dari hati...aku tak tahu macamne nak luahkan & kat sape aku nak citer...dalam blog ni je la tempat aku berkongsi citer..biarpun tak sepenuhnyer tapi sekurang2nyer aku ada tempat utk mengadu...hari2 yang aku lalui makin kurang ceria..makin hambar...salah aku ke?? @ salah keadaan sekeliling??..aku pun tak tahu...yang pasti aku semakin galak menghitung hari utk habis kan program ni...tu je yang aku fikir sekarang ni...huhuhuhu...
takboleh nak taip banyak2..aku nak cepat..kelas nak start dah..later aku update lagi..TQ pada yg selalu view aku punyer blog...see later...chaoouuu...!!!!
SaiF'4eveR
aku tidak lagi mengharap biarpun keinginan itu masih ada...
29 October 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment