twitter

rasa kejap je cuti...dah kene balik rawang dah...tak puas rasanyer nak berenang atas katil....huhuhu...lepas ni dah sah2 aku sibuk dengan aktiviti...kelas, community service, carnival, teambuilding....aduhhhhh...belum lag start aktiviti tu semua, aku dah pun terasa penatnyer...hhhmmmmm...tak pe la...tak lama dah..lagi sebulan lebih je..tu la yang aku selalu motivate dalam hati aku setiap hari...bersusah2 dulu, bersenang2 kemudian...sabar tu kan separuh dari iman...tabah je lah hati aku ni....
aku tak boleh nak taip panjang2 kali ni coz aku kene rush balik kampung, ada kenduri...lepas kenduri dah kene balik rawang..so cukup setakat ni je lah entry aku...jumpa lagi...adiioss...
SaiF'4eveR
aku tidak lagi mengharap biarpun keinginan itu masih ada...
01 November 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment