twitter

lately, hati aku selalu tersentuh...tak boleh silap sikit mesti kecik hati...walaupun isunyer kecik je, aku mesti terasa..kadang2 words yang member2 selalu hantar melalui sms & di anggap gurauan, aku anggap serius...bukan tak biasa...malah dah selalu dapat sms macam tu...in fact aku pun sering jugak bergurau macam tu..tapi sejak akhir2 ni je aku menjadi sorang yang sensitif...tak tau nape...nak kata senggugut..ish mengarut sangat la...nak kata uzur mustahil..nak kata ada mimpi..macam tak ada..bangun pagi tak basah pun..hahahaha...(ops, 18sx...)..tapi yang pasti, aku dapat rasa perubahan perasaan aku..jadi sorang yang emo...may be peralihan hormon kot..tu yang emosi tak stabil...hahahaha...sekarang ni aku lebih suke menyendiri...diam lebih baik dari berkata2..silap cakap nanti aku kecik hati..lebih aku senyap je...sekurang2nyer aku tak la terasa, kecik hati...
entah la...aku pun tak nak semua ni jadi...susah kalau jadi orang yang cepat terasa ni...semua benda tak kene...rasa macam tak best je hidup...hope semua ni akan berakhir...emosi aku kembali normal seperti dulu...
salam.....
SaiF'4eveR
aku tidak lagi mengharap biarpun keinginan itu masih ada...
11 August 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment