twitter

Maafkan aku…hanya itu je yang mampu aku katakan utk kali ini…aku tau, aku bukan sorang yang baik tapi tak bermakna aku tak berusaha utk menjadi sorang yang baik…aku dah cuba yang terbaik…mungkin belum tiba masanyer utk aku jadi sorang yang baik kot…tak pe la…aku akan berusaha lagi…jangan berhenti utk menjadi baik…
Pada mereka yang ada menyimpan perasaan marah, benci & dendam pada aku, maafkan aku…tak pernah terniat dalam diri aku utk menimbulkan perasaan tu dalam diri sape2..jika ada yang berperasaan begitu pada aku, sekali lagi aku mintak maaf…aku dah tak tau nak cakap apa lagi…aku tak mampu nak halang sape2 utk memarahi, membenci & mendendami aku…masing2 punyer hati…aku cuma boleh berdoa pada Allah swt supaya menetapkan hati aku utk tak membalas apa2 pun pada sape2..harap2 hati aku kekal & tak berhenti dari mengucapkan perkataan maaf…
Namun, jika kemaafan itu sukar sekali utk diberikan pada orang seperti aku ni…aku redha…mungkin ini ujian @ balasan Allah swt utk orang seperti aku…aku hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan…dengan rendah hati sekali lagi aku memohon maaf pada semua yang mengenali diri aku…
Aku doakan semoga Allah swt sentiasa melindungi & memberkati hidup orang2 yang aku kenali tak kira yang rapat @ tak, yang dekat @ jauh, ahli keluarga @ bukan…semoga Allah swt terus melimpahi rahmatnyer pada kita semua…amin…

:: mungkin terlalu awal tapi lebih baik dari langsung tak mengucapkannyer…
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK
Semoga segala amalan kita di bulan yang mulia nanti akan diberkati oleh Allah swt…

:: tak lupa jugak…
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Maaf zahir & batin…



Salam ikhlas,
-SaiF-
14 August 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment