twitter

1- Aku student paling banyak problem dulu..xpcially masa form 4...pening kepala cikgu2 fikir pasal aku...tapi lastnyer aku jadi student yang berjaya jugak…hehehehe…kira terbalas jugaklah jasa cikgu2 aku tu…

2- Aku ada group sendiri…laki + perempuan…best bila berkumpul ramai2…sampai ustaz naik pening…yela mana tak peningnyer student laki bergaul bebas dengan student perempuan...tapi kami tak ambik pusing pun…kesian ustaz…huhuhuhu…

3- Group kami ni dulu anti student melayu...huhuhu…bukan apa sekolah aku dulu majority student chinese…kita orang lebih rapat dengan Chinese berbanding melayu…sebab yang melayu semua macam kutu berahak…hahahaha…

4- Aku dulu bukan sorang pengajar yang baik sebab aku cepat naik angin…kalau member tanya tentang satu2 subjek, aku akan ajar tapi sekali je..member2 aku mesti kena faham terus...jangan tanya 2,3 kali..kalau tak, memang cari nahas..hhmmmm..

5- Kawan aku nama Kyra pernah dapat pangkat ‘bodoh’ dari aku sebab dia tak faham2 subjek matematik…penat aku ajar…sori la beb..bukan sengaja..menyesal aku…tapi sebabkan kata keramat tu dia lulus subjek matematik (kata Kyra la…)…syukur…

6- Aku pernah kene tegur/marah dengan cikgu geografi sebab menari & menyanyi lagu latin dalam kelas…aku ingat cikgu tak nampak…member2 semua gelak...celaka…malu beb!!

7- Aku & Khaer pernah ‘terkena’ dengan cikgu kaunseling…lepas tu terus serik nak jumpa…bila nampak dia, mesti lari menyorok..terkena apa?? Tu tak boleh bagitau..hanya aku & Khaer je yang tau…huhuhu..

8- Pernah terpilih jadi prefect masa form 1 & 2…lepas tu dah malas sebab aku tak suke terikat pada peraturan sekolah…bosannn!!!!

9- Kawan aku nama Diela pernah terminum air budak perempuan india (kita orang panggil dia serombong kapal..hahaha..) tah macam mana dia tak perasan terambil botol air budak tu…dah minum baru sedar…nak cover malu, dia kata RAKYAT MALAYSIA BERBILANG KAUM, TAK KISAH BERKONGSI…geng aku punyer la gelak…statement poyo nak cover malu…kahkahkahkah…

10- Dulu time subjek agama, kita orang kene duduk surau, mengaji…student lain duk tekun mengaji, aku & Khaer dengan selamba menyanyi kat belakang…Khaer siap bawak lirik lagi…kita orang nyanyi lagu mercy gray..tengah hot masa tu…hehehe..memang jahilliyah betol…huhuhu..

11- Kita orang dulu giler sangat dengan penyanyi britney spears, backstreet boys, n’sync, westlife…sanggup beli magazine & poster dorang…siap jadi pembalut buku teks sekolah…kalau boleh everything mesti ada kaitan dengan dorang…memang besar pengaruh dorang…hehehehehe…

12- Time rehat kita orang jarang p makan tapi duduk lepak kat library…tiap2 hari sampailah habis form 5…pecah record kita orang tak jejak kaki ke kantin sekolah…kihkihkih…

13- Member aku, Zira pernah kene gossip dengan sorang student Chinese…sebabnyer, student tu pernah kene hysteria…semuanyer gara2 Zira…kalau ingat balik memang tragis & sadis…sampai hari ni kita orang tak boleh lupa peristiwa tu…ahakzahakzahakz…

14- Aku, Sieyda, Kyra & Tuty pernah menang gravity competition sempena minggu bahasa inggeris…tempat ke-2 dalam melukis poster & kalah dalam pertandingan sudut goegrafi masa minggu kemanusiaan…kelas kami pulak dapat tempat ke-3 dalam pertandingan menghias kelas sempena hari kemerdekaan…best memory forever…

15- Sieyda dulu syok kat sorang student Chinese…muka tak mandi…tapi dia kata ensem…eeeee…geli aku…uwekkss…

16- Kyra pengidap elergi sepi tahap babun…dia tak boleh tengok benda kotor..mesti nak muntah..ingat lagi, masa tu mata dia termasuk air liur sorang student Chinese, terus dia nak muntah…siap bertenggung tepi tong sampah sambil makan asam boi…kita orang pakat gelak je…kwahkwahkwah…

17- Subjek yang aku paling suke pendidikan seni, bahasa melayu & geografi, yang lain2 biasa2 je…teacher yang paling aku tak berkenan nama madam tham…terus-terang ni…teacher lain semua ok & best…

18- Qiesh pernah kene baling botol air dengan Khaer masa nak ambik picture kat taman PIBG..tak sangka Khaer baling betol2…tepat kene dada dia…sakit tuuuu…tapi lepas tu kami gelak berdekah2…

19- Suara Shinie memang boleh bergegar satu kelas…macam halilintar suara dia..pekak telinga aku yang duduk sebelah dia dulu…hehehehe..

20- Dulu aku tak suke berkawan dengan student dari kelas tercorot…jangan mimpi aku nak pandang…jahatkan aku…huhuhu…tapi sekarang aku tak kisah nak kawan dengan sape2 pun…manusia semua sama...darah tetap merah warnanya…
bila dikenang balik, aku gelak sorang2 macam orang tak betol...tapi aku bukan la giler k...aku waras lagi...hahaha...pada member2 sekolah yang baca blog aku ni, aku tau korang mesti tengah gelak jugak...hehehehe...apa2 pun zaman sekolah dulu yang paling best bagi aku...sampai mati aku akan ingat...huhuhuhu...
SaiF'4eveR
aku tidak lagi mengharap biarpun keinginan itu masih ada...
18 July 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment