twitter

semalam aku keluar dengan kembar...member sekolah masa form 6..saje je p jumpa dorang..dah lama jugak plan nak jumpa kembar ni tapi ada je halnyer...masing2 busy...semalam je yang free..dorang ajak keluar aku pun on je la...tambah pulak bila dorang kata nak belanja makan..lagi laju aku kata yesssseerrzzz....hahahaha...bukan senang nak merasa belanja dua orang cikgu ni...hehehe...
rezeki aku kot..orang nak belanja..syukur la...lepas ni mana tau rezeki dorang pulak...tunggu je la masa tu...Insyallah aku akan belanja makan...
kami p makan dekat KFC di Tesco Station 18...naik kereta dorang...aku jadi bos lagi..hehehehe...bila dah jumpa ni, biasa la mesti ada segmen terjah...berjumpa tapi tak dapat hot story memang tak best..ahakzahakzahakz...tapi dengan dorang ni susah sikit...pandai zip mulut...yang dapat citer suam2 je..huhuhuhu...tak pe..next time tak boleh lepas dari aku...hahahaha...

yang ni nama panjangnyer Juleda..nama pendeknyer Eda...
puas makan KFC Tesco station 18..dekat dengan Pasir Putih..tempat aku dibesarkan...rindu dengan area tu...dah banyak berubah...huhuhu

yang ini pulak nama penuhnyer Julena...nama kosongnyer Ena...
ni la driver aku..hahahaha...wei thanz coz sudi jadi driver aku semalam..merasa la jugak aku...hahaha..lepas makan, kembar terus bawak aku ke Padang Polo...konon nak tunjuk la tempat salah sorang daripada dorang yang jatuh macam cempedak busuk sampai terseliuh kaki pagi tu..niat hati nak jadi Dato' Lee Chong Wei...tapi tersilap teknik terus berdebab....hahahaha...opppsss....terlepas pulak cakap...jangan marah....hehehehe...aku pulak ke Padang Polo cuci mata je...best jugak tengok pe yang sepatutnyer mata aku tengok...faham2 la sendiri...kihkihkih...
cuba teka...yang mana 1 kakak, mana 1 adik.?.?.?..mula2 kenal dulu, aku memang tak boleh nak beza yang mana 1 yang tua tapi dah lama2 aku dah tak heran pun sape yang lahir dulu sebab dua2nyer lahir hari yang sama...so, DO I LOOK LIKE I CARE...kwahkwahkwah....
yang ni pulak mesti korang kenal sangat2..rambut trojan..tak kenal memang melampau...muka yang suke mencapap depan kamera..hehehehe...
balik dari Padang Polo, kitaorang terus melencong ke rumah member lagi sorang..Mira..saje je terjah..susah jugak nak jumpa dia ni...al-maklum la orang busy...dok berborak dekat rumah dia...tergelak2 tak ingat dunia...lama tak jumpa...sampai rumah dia memang langkah kanan...dia baru je masak biskut..panas lagi baru keluar oven...sedaaaaaaaaaapppp sangat...sampai kembar mintak bungkus nak bawak balik..kwahkwahkwahkwah...jangan marah Mira..kita gurau2 hari ahad...hari raya nanti mintak maaf balik...hehehehe...
kalau bijak lagi pintar, yang mana adik, yang mana abang.?.?.?..cuba agak...hehehe...chaouuuuuuuuuuuu........

:: Thanz Eda/Ena coz sudi keluar & belanja makan...nanti next time ada rezeki lebih, aku pulak belanja korang...Mira jugak..terima kasih...

SaiF'4eveR
aku tidak lagi mengharap biarpun keinginan itu masih ada...
08 June 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment