twitter








<-- ini aku..rasanyer semua kenal..hehehehe..masa ni baru sampai jeti Lumut..matahari pun dah tenggelam







--> yang ni Diela..member karib aku..dah lama dah kenal..sejak sekolah rendah lagi..dia la driver kami hari tu..hehehehe..sian mu..penat balik keje, dah kene bawak kitaorang ke Lumut..bukan salah aku..ni plan Qiera k..huhuhuhu...





--> ni pulak Qiera...aku start kenal minah ni masa tingkatan 4..lawak giler minah ni..tu yang aku suke kawan dengan dia ni...nama aku cukup popular dalam family dia..sebab apa aku pun tak tahu..tapi bila datang ke rumah dia, mesti aku jadi tumpuan..hehehehe..(bukan nak perasan k..memang kenyataan..)









--> ni Qiesh..member seangkatan kitaorang..dah lama jugak kenal dengan dia ni..sejak tahun 1 lagi..dari sekolah rendah sampai la sekarang ni, dia setia jadi 1 of my best friends...




*********************************Road tour 2 Lumut 09*****************************


satu2nyer teruna yang menyertai Road Tour To Lumut..hehehehe..




kami la big boss..bukan senang nak ada driver..dalam mimpi pun belum tentu dapat..jangan mara Diela...hehehehe..


3 sahabat berposing sakan..hahaha..



semua dah berpunyer..huhuhuhu..aku bila lagi..??..arrgghhh..malas nak fikir...



indahnyer alam ciptaan Tuhan..aku suke kedamaian di laut..tenang..air laut & deruan ombak seakan terapi bagi aku melepaskan segala yang terpendam di fikiran & hati ini...



senyum paksa..perut masing2 berkeroncong lagu dangdut pop yeh yeh..kwahkwahkwah..




muka nampak hepi tapi dalam hati tak ada sape yang tahu..masing2 ada ceriter & rahsia sendiri..huhuhu





lepak ala2 gedik santai..kihkihkihkih..


istimewa dari aku..hahahaha..




aku tetap aku...aku bukan kau..apa yang membezakan antara aku & kau.??..lu pikir la sendiri..hehehehe


hidup jangan takot..berani buat, risiko tanggung sendiri..



ni la dunia aku kalau berjumpa & berkumpul dengan group aku..hahahaha...

giler2..happening..tapi kadang2 nampak macam orang biol..wayar putus 14..ahakzahakzahakz..


aku selalu berdoa dalam solat supaya semua member2 yang rapat & mengenali diri aku ni hidup bahagia..tak kira member lama @ baru, aku harap mereka semua gembira..terima kasih kerana menjadi sebahagian daripada hidup aku..


Survivor Challenge...Outwit..Outplay..Outlast..Who is a sole survivor.??..hehehe..permainan sengal yang kitaorang join..ni semua idea Qiera...memang pengaruh tv minah tu...









ni antara pic yang aku rajin nak upload..yang lain2 malas aku nak upload..tapi ni pun dah kira cukup banyak la jugak utk menggambarkan situasi kami di jeti Lumut tu...




SaiF'4eveR


aku tidak lagi mengharap biarpun keinginan itu masih ada...

20 May 2009 | 2 KoMeN |

2 KoMeN:

  1. eDa haDIAron
    May 21, 2009, 11:10:00 PM

    bestnye..pi lumut xajak...huhu
    senior2ku ni..happy je tgk korang ni..
    diela n qiesh rase cam kenal
    tp qiera ni xbrape nk ingat la..
    jpp gak ke?name dia ape ek??

  1. SaiF HaQiem
    May 25, 2009, 9:46:00 PM

    Qiera nama dia syakira..dulu dia renjer puteri..seangkatan dgn yusliza..msti ko kenal la..smua dr sek jpp

Post a Comment