twitter

petang tadi aku ke pasir putih..tempat aku dibesarkan..tempat yang banyak mengajar aku tentang hidup di dunia ni..aku p jumpa member2 lama aku..lama dah tak ke sana jumpa dengan dorang..rindu rasanyer..aku jugak rindu dengan suasana kat pasir putih tu..banyak kenangan aku di sana..banyak dah berubah, tak macam dulu lagi..huhuhuhu..
motif aku jumpa dengan Khai, Xiera & Sieyda cuma 1, nak spend masa berbual dengan dorang..tu je..dah jadi macam 1 tradisi utk kami berkumpul ramai2 bila semua balik ke Ipoh ni..lepak kat bawah pokok je dekat flat rumah Xiera..lebih santai & yang penting jimat bajet..(jimat la sangat..hehehehe..)..banyak yang kami bualkan..dari cerita yang terkini tentang kehidupan masing2, terus ke kenangan lama..semuanyer di ungkit balik..pecah perut..asyik gelak je..betol kata orang..ketawa ni penawar kepada duka..di tambah pulak dengan telatah masing2 yang 'giler2 remaja'..makin gamat...hehehehe..perangai tak berubah2...dari zaman sekolah sampai la dah nak berlaki bini, sama je...tu baru 4 orang belum masuk Diela, Qiera & Qish..kalau tak, mahu bergegar flat Xiera tu dengan gelak ketawa kita orang semua...hahahahaha...sori kat Diela, Qiera & Qish coz tak sempat inform korang pasal reunion ni..nanti kita keluar ramai2 k...
tapi ada jugak cerita2 yang kurang enak utk didengar..nak tak nak, suke tak suke kami kene terima kenyataan..perkara dah pun berlaku..masa tak mungkin boleh diputar semula ke asal..cuma kami agak terkejut & macam susah nak percaya..huhuhuhu...hhhmmm...tak kisah la apa yang terjadi..yang penting groups kami tetap maintain & mantap...hehehehe..
Guys, whatever korang buat, aku tetap akan sokong seperti mana korang sokong aku selama ini..
Khai :: jaga la awekz ko tu baik2...aku tak pasti sejauh mana keseriusan hubungan korang tapi aku tetap doakan yang terbaik utk kehidupan ko..pasal 'underwear, underwater' tu, jangan risau la..tak akan ada sape yang tau kecuali kita berempat..hehehe..tapi jangan la harap utk kami lupa citer ko tu..mesti akan jadi modal lawak lepas ni..hahahaha...(oooppsss...sori tertulis..hehehehehe..)
Xiera :: aku always support apa saja yang ko buat & aku rasa apa yang ko buat sekarang ni 1 keje yang cukup mulia..sejujur2nyer aku tak mungkin dapat melaksanakan tugas ini seperti ko lakukan..tabah skal ko..
Sieyda :: don't worry beb..1 day ko akan faham erti hidup ini & juga makna kasih sayang..aku sentiasa doa yang terbaik utk ko..fikir2kan la apa yang aku cakapkan tadi..tak rugi kalau ko fikirkannyer...
rasanyer cukuplah setakat ini entry kali ini..hari ni aku memang happy & enjoy sebab dapat berkumpul dengan member2 lama..thankz Khai, Xiera & Sieyda coz sudi spend masa bersama2 tadi..nanti kita buat pulak reunion lain..kita kumpul semua member2 kita yang lain..mesti gempak luar biasa...hahahaha..
ok la..caucincau...
SaiF'4eveR
09 May 2009 | 1 KoMeN |

1 KoMeN:

  1. eDa haDIAron
    May 11, 2009, 5:02:00 PM

    seronoknye kalu dapat berkumpul balik...

Post a Comment