twitter

aku ke Teluk Intan hari ni..ada karnival kerjaya kat padang MPTI..dari Ipoh aku naik bas & sampai sana, ain & member dia tunggu aku kat stesen bas...then aku & ain gerak menapak ke padang MPTI, member ain pulak naik motor..sampai kat padang kami pun melawat la setiap booth yang ada..ramai la jugak yang datang...lepas penat menyinggah, ain & member dia bawak aku melawat ke menara condong kebanggaan penduduk Teluk Intan..aku pernah sampai Teluk Intan sebelum ni tapi belum pernah berpeluang untuk menjejakkan kaki ke menara condong yg ala2 menara condong Pisa di Italy..teringin jugak nak naik menara tu..buat syarat je..hehehehe..tapi aku ni kira ok la dari si ain tu..tak pernah masuk menara tu sebab aku duduk Ipoh, tapi ain, nama je duduk Teluk Intan tapi tak pernah langsung nak naik menara tu..kesian sungguh aku dengarnyer..huhuhuhu...jangan mara ain..aku bocor rahsia mu...hehehehe..dalam ni aku upload beberapa pictures yang sempat kami snap masa duduk lepak kat atas menara condong tu...
ni la Menara Condong Teluk Intan..condongkan.?.?..



kat tingkat paling atas menara..tak la tinggi mana pun..ingatkan tinggi la..kalau terjun pun setakat patah riuk je..hehehehe

tingkap utk melepaskan dendam & benci....dendam ke??? benci ke??? hehehehe

ni la ain...macam merpati berjoli2..pinang di belah 14...hahahaha..

romantik tak.??..macam p bulan madu kat menara condong Pisa Italy je..hehehe..oooppsss.!.!..mati aku kalau balak ain tahu..hehehehe

frust menonggeng................hhhhmmmmmmm....

terima kasih kat ain & member dia coz bawak aku p karnival kerjaya tu..best sangat..thanx jugak sebab bawak aku 'meronggeng' kat menara condong tu...lepas la jugak hajat nak daki tangga menara tu..hehehehe...kepada Pija, jangan jeles aaa...aku pinjam kawan mu sekejap..hehehehe..

SaiF'4eveR

03 May 2009 | 1 KoMeN |

1 KoMeN:

  1. LeA LyaNNa
    May 4, 2009, 11:20:00 PM

    wei...mcm cerita cinta sehari je..berjumpa bercinta then putus. semua berlaku dalam masa sehari.

Post a Comment