twitter

semakin banyak aku berfikir, semakin aku tidak mengerti apa maknanyer hidup ini..aku seolah2 hidup sekadar atas nama kehidupan..bumi hanya berbentuk sfera, malam bertukar siang, hari berganti bulan tapi kehidupan aku tetap seperti hari ini..tidak berubah...
biarpun bumi setia berputar perlahan mengikut garisan orbit, sang matahari tidak pernah jemu untuk terbit dari ufuk timur & bulan terus berganti tahun...aku semakin terus tidak mengerti tujuan hidup ini tercipta...
aku ini ibarat sepohon pokok yang hidup di tengah2 gurun tandus...memandang jauh dari setiap sudut titik kehidupan aku...semakin jauh pandangan aku, semakin kosong penglihatan yang aku nampak...berdiri teguh mencengkam bumi di tengah gurun umpama hidup segan, mati tak mahu...apa yang ada dengan aku??...kemana hala tuju hidup aku??...

Ya Allah...

Janganlah Engkau biarkan nasib aku ditentukan oleh diriku sendiri walaupun sekadar sekelip mata @ sekadar masa yang lebih pendek daripada itu...

Amin...




SaiF'4eveR
aku tidak lagi mengharap biarpun keinginan itu masih ada...
22 May 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment