twitter

aku baru balik dari KL..sikit citer utk di kongsi dengan semua..

17 April 2009


1st wish kat my parent "HAPPY ANNIVERSARY KE-26"..
*semoga ayah & mak diberikan kesihatan yang baik, panjang umur & gembira selalu..
*semoga keluarga kita dimurahlan rezeki & bahagia hingga ke akhir hayat...amin...
*terima kasih kerana telah membesarkan kami 4 beradik dengan baik tanpa ada rasa jemu & lelah..terutama membesarkan aku anak yang paling degil, hati batu & keras kepala ni..terima kasih utk segalanyer..
*maaf sebab tak dapat meraikannyer bersama2 sebab aku ke KL..
*thanx kat adik2 yang tolong meraikannyer..harap ayah, mak & yang lain2 suke dengan kek yang aku belikan tu..walaupun tak mahal tapi aku ikhlas..
aku sampai KL lebih kurang pukul 5 lebih, bro adi janji nak ambik kat Pudu..aku tumpang tido rumah dia..teman dia jap settle keje kat opis dia. habis terus dia bawak p carefour & makan kat wangsa maju..sampai rumah dia dalam pukul 10 lebih..lupa pulak, happening giler la staff bro adi..baru kenal sape big mama..hehehehe
18 April 2009
pagi2 lagi aku dah kene bangun..bro adi kene hantar aku ke hotel tu awal coz dia nak ke tanjung karang..dah sampai sana aku lupa nak bawak photostat ic & sijil, gamble je p cari kat sekitar hotel tu..memang tak ada kedai yang bukak seawal 7 pagi tu..aku terus menapak sampai la jumpa 1 bangunan yang ada 7 E..ingatkan ada photostat tapi tak ada..terus cari lagi, then jumpa kedai surat khabar, & nasib baik ada mesin photostat..interview dalam pukul 10 lebih & dalam kul 11 lebih terus balik..tak ada rezeki lagi..kene cuba lagi lepas ni..yang pasti aku tak akan jemu utk terus mencuba nasib utk mendapatkannyer..biarpun sampai ke akhirnyer..
balik kene tunggu bro adi ambik..aku lepak kat KLCC sorang2..bosan jugak dari 1 kedai ke 1 kedai aku masuk, dari 1 level ke 1 level aku naik..penat jalan..lepak pulak kat taman depan KLCC tu..tapi bro adi, malam baru boleh ambik aku..lastnyer aku call Gee mintak tolong..aku memang dah penat & ngantok sangat time tu..tak boleh tahan dah duduk kat KLCC tu..Gee teman aku sampai bro adi ambik aku dalam kul 9 lebih..sampai rumah, lepas mandi & solat terus tido..
:: terima kasih Gee coz tolong aku..terima kasih jugak utk nasihat..memang tersentap..tapi tak ambik hati..cuma minda terbukak berfikir utk menilai & melihat kembali diri aku ni..
19 April 2009
aku bangun awal, after solat kejut bro adi..ingat dia nak hantar aku ke Pudu pagi tu, rupa2nyer dia sambung balik tido dia..huhuhu..tak pe la, aku malas nak kejutkan dia. tahu dia penat..biar dia rehat dulu..tak lama tu Gee call..nak hantar aku ke KL sentral/Pudu..aku terima je la..aku memang cadang nak balik pagi..malas nak balik petang..aku kejut bro adi mintak hantar ke 1 utama..Gee tunggu kat sana..aku balik naik train pukul 9.30 pagi..after breakfast dengan Gee terus nak train..
:: terima kasih bro adi coz tumpangkan rumah, hantar p interview..maaf menyusahkan bro..tak lupa jugak kat roomate bro..terima kasih coz kasi pinjam bilik & everything..thanz a lot..
:: terima kasih Gee coz hantar ke Kl sentral..sori menyusahkan u..
tu je bingkisan utk entry kali ini...salam semua...
SaiF'4eveR
19 April 2009 | 2 KoMeN |

2 KoMeN:

  1. LeaLyanna
    Apr 23, 2009, 5:59:00 PM

    wei..sabar je ek..kalau ada rezeki tak kemana n dipermudahkan lagi tu. jangan risau k..

  1. LeaLyanna
    Apr 23, 2009, 6:01:00 PM

    kalau ko nak dirindu.. ko rindukan org lain dulu k.. pasti satu hari nanti ada org akan rindu ko. cayok.

Post a Comment