twitter

waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan
malam menangis
titis embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang telah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan
aku terlanjur cinta kepadamu
dan telah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku
aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
kerana sekali cinta, aku tetap cinta

:: hanya dengan ini saje aku mampu menginterpretasikan perasaan aku ketika ini...
:: entah berapa puluh kali aku ulang dengar lagu 'Terlanjur Cinta Mu' nyanyian Rossa feat Pansha Ungu ni...
:: & entah berapa gelen air mata aku menitis setiap kali dengar lagu ni..(lantak la korang nak cakap pe pun..memang aku nangis pun..)
:: bait2 kata dalam lagu ni mewakili kesedihan diri ini..aku sedih hingga tak mampu nak ungkapnyer dalam kata2...
:: kalau rajin hayati lirik & lagu ini...
SaiF'4eveR
09 April 2009 | 2 KoMeN |

2 KoMeN:

  1. LeaLyanna
    Apr 11, 2009, 3:06:00 PM

    la..ko ni kenapa? ko dah jatuh cinta ke? tu lah ko..benda ni kena hati2..

  1. SaiF HaQiem
    Apr 14, 2009, 9:51:00 AM

    cinta itu membunuh aku....huhuhuhuhu

Post a Comment