twitter

Ya ALLAH, Ya Tuhan ku dugaan apa lagi yang Kau berikan pada aku kali ini..mengapa aku yang sering Kau uji..sesungguhnyer aku mengaku tak berdaya lagi menahan ujian yang Kau perturunkan buat diri ku ini.maha hebat lagi maha getir buat aku insan yang lemah lagi hina ini..berikanlah aku sedikit ruang untuk aku meneruskan hidup ini...izinkan aku untuk menikmati hidup ini seperti insan2 yang lain..aku memohon pada Mu, hilangkan segala rasa kesunyian yang terbit di dalam diri ku ini...biarpun hanya untuk sementara waktu, aku redha & bersyukur pada Mu...
Akulah sebatang kara
dan tiada tempat bercerita
segalanya ku diamkan saja
andainya ku bersuara
tak bererti aku melindungi
dan mencari kelemahan diri
bukan juga untuk ku mengharapkan simpati
di manakah letaknya diri ku ini
sehingga ku rasa sungguh asing sekali
ku pujuk hati
tak usah sayu
biarkanlah semuanya berlalu
SaiF'4eveR
05 April 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment