twitter

Mencari sesuatu yang indah
Tak ku ketemui yang di harapkan
Apakah perjalanan hidupku sampai di sini
@ mungkin tiada penyudah
Mencari sesuatu yang bahagia
Tak ku ketemui yang didambakan
Apakah pelarian ini disini noktahnya
@ mungkin terus berkelana
Aku rindukan kedamaian,
Aku rindukan ketenangan
Di manakah harus ku cari cahaya mentari
Menyelubungi hidupku yang kelam
Tiada siapa kan peduli,
Tiada siapa kan mengerti
Resah melanda diri
Aku mencari-cari diriku...
SaiF'4eveR
29 April 2009 | 2 KoMeN |

2 KoMeN:

  1. LeaLyanna
    Apr 29, 2009, 11:08:00 PM

    ko rindu siapa ni? rindu aku ke? wei...boring lah. rindu kat tunang aku...waaaaaaaaaaaaa...:(

  1. SaiF HaQiem
    Apr 30, 2009, 9:58:00 AM

    ko bleh la rindu tunang ko...tp aku nk rindu sape???
    sebenarnyer aku rindu diri aku yang dulu..diri aku yang tx tau apa itu erti benci & dendam,diri aku yang redha dgn semua ketentuan yg dh di tetapkan utk aku...aku rindukan itu..

Post a Comment