twitter

SELAMAT PENGANTIN BARU, MIEZA...

kawen..kawen..kawen..ooolalalala..hehehehehe(dah macam shiela ooolalala dalam SPA Q 2 pulak..ahakzahakzahakz..)
semalam hari bersejarah buat sahabat aku Mieza..lepas ni dah tak boleh dah join group kami dah, bujang trang tangtang...hehehehe. tapi jangan risau, kita tetap best frenz forever..huhuhuhu..
antara kita berlima, akhirnyer ko dulu yang naik pelamin. macam tak percaya je. ko dah jadi hak milik kekal 'balak' ko..tentera laut lagi tu..ingat dulu masa zaman sekolah. cinta bagai nak rak dengan si A. masa jamuan birthday ko, aku, sieyda & suren dulu bukan main romantisnyer ko dengan si A. nak basuh tangan pun boleh pegang2 tangan lagi. siap share air basuh tangan. caring & daring habis..i lap u, u lap me la katakan..heboh 1 kelas..hahahahaha..tuptup semalam jodoh ko bukan dengan si A tapi dengan si Navy..ok la tu..aku bukan apa, sejak dulu lagi aku tak berapa nak berkenan ko bercouple dengan si A tu. memang aku tak restuinyer (ceh, macam aku pulak makbapak dia..hehehehehe..) tapi disebabkan ko pun dah asyik masyuk rindu dendam bercinta dengan si A, aku pun redha je la dengan pilihan ko tu. asalkan ko bahagia, aku pun gembira. tapi bila aku dengar ko dah break off & ada couple baru, happy giler aku dengar. aku harap sangat yang baru ni pasangan abadi ko..& ternyata sekarang ko milik dia..tahniah dari sahabat mu ini..(ucap tahniah kat orang je, diri sendiri tah bila agaknyer..hehehehehe..) aku jugak nak mintak maaf sebab tak dapat datang ke majlis perkahwinan ko..sedih aku..cuti aku tak diluluskan. bukan tu je, siap dibekukan lagi cuti sebab tak cukup staff..wwwwaaaaaaaaaaa....sedih sangat sebab tak dapat tengok ko naik pelamin..aku harap majlis ko berjalan lancar...
dari 5 orang bujang, dah tinggal 4 orang..antara aku, Dien, Xiera & Sieyda, agak2 lepas ni sape la yang akan ikut jejak ko..hhhmmm..yang pasti bukan aku orangnyer..hehehehe..aku belum bersedia untuk mmasuki fasa baru dalam hidup aku ni. ada misi & visi yang harus aku capai sebelum memikirkan soal rumah & tangga..kwahkwahkwah..buat masa ni, soal kahwin jatuh no.2, aku tidak terlalu memikirkannyer..biarlah Dien, Xiera @ Sieyda dulu naik pelamin. asal aku tengok korang semua bahagia dengan pasangan masing2, tu pun dah cukup menggembirakan aku..(ish, macam hipokrit & plastik pulak bunyinyer..) ok la, aku terus terang..tipulah kalau aku tak terasa bila tengok geng2 kita dah ada teman berdansa. bohong la kalau aku tak jeles bila tengok korang dah ada buah hati..aku akuinyer..cuma buat masa ni biarlah aku pendamkan je perasaan tu..senang hidup begini. kalau umur panjang, ada jodoh, kahwin la kawan korang ni. merasa la korang nasi minyak aku nanti..hehehehehe..sekarang ni janganlah tanya2 pasal teman sehati sejiwa @ pasal kahwin. aku memang tak boleh nak jawabnyer..aku tak ada jawapan yang spesifik untuk soalan tu..tak mudah melupakan cinta pertama..biarpun lukanyer dah lama sembuh namun parutnyer tetap ada..huhuhuhu..(sedihnyer bila ingat kisah2 lama...wwwwwwaaaaaaaaa..)
dah la melalut je aku ni..perkara dah lepas nak buat apa fikir lagi..(Tiiipppuuuu...dalam hati masih fikir lagi :-p )
nway, untuk best frenz aku Mieza...
-SELAMAT PENGANTIN BARU
-SEMOGA KEKAL ABADI HINGGA KE HUJUNG NYAWA
-CEPAT2 LA TIMANG BABY, boleh aku jadi 'uncle' angkat..hehehehehe
kawen..kawen..kawen..ooolalalalala...adiossssssssssssssss.........
SaiF'4eveR

15 March 2009 | 0 KoMeN |

0 KoMeN:

Post a Comment